فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

قدس خون بهای شهدای ما است

1400/02/17 - 15:13 - کد خبر: 43407 نسخه چاپی

نصر: فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت فرارسیدن روز قدس گفت: این روز خون بهای شهدای ما است.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، ضمن محکومیت جنایت های اشغالگران و حامیان غربی آنان گفت :‌ آزادی قدس شریف و سقوط استکبار تنها خون‌بهای شهدای ما است.
وی با اشاره به آیه ۱۴۸ سوره نساء افزود: خداوند سر و صدا، داد و بیداد و شعار و تندگویی را دوست ندارد، مگر هنگامی‌که به جامعه ظلم شده باشد و اگر به جامعه‌ای ظلم شد، افرادی که می‌خواهند مقابل ظلم بایستند، در زمان فعلی علیه استعمارگرانی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی و در زمان دیگر علیه هر غاصب دیگری شعار دهند.
وی ادامه داد: روز قدس تنها روز فلسطین نیست، بلکه روز اسلام و روز حکومت اسلامی است و آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده و این روز فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
وی تاکید کرد: این روز مانعی برای فراموشی اشغالگری های صهیونیست ها و راهی برای مقابله با اهداف اشغالگران و یادآور لزوم وحدت میان مسلمانان برای کمک به فلسطینی ها و آزادی قدس عزیز است.
امیر شفیعی خاطرنشان کرد: وظیفه‌ی سربازان ولایی ارتش در حمایت از مردم فلسطین، درک و فهم ارزش و بزرگی روز قدس است که نماد اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است؛ ارتشیان باید با بصیرت و روشن بینی در این روز بزرگ مواضع ضد اسلامی آمریکا و رژیم وهابی عربستان را که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است، به دنیا نشان دهند.
فرمانده تیپ ۲۵ تکاوران نزاجا تاکید کرد: بنده و همرزمانم در تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا، ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معطم (مدظله العالی) و اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می داریم که در روز جهانی قدس همگام با دیگر اقشار مردم و همراه با تمام نیروهای مسلح ایران اسلامی، در تحقق راهبرد رهبر انقلاب مبنی بر انتقام خون شهید قدس (حاج قاسم سلیمانی)  و اخراج تروریست های امریکایی از منطقه تا آخرین قطره خون ایستاده ایم.
انتهای پیام/
 قدس خون بهای شهدای ما است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار