مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد:

راه‌اندازی ۶۰ واحد دانش‌بنیان نتیجه توجه به ظرفیت جوانان در ارومیه

1398/07/24 - 14:56 - کد خبر: 4338 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ واحد فناور دانش‌بنیان و آموزشی در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه فعال بوده و ۱۸۰ جوان نخبه در حوزه‌های مختلف فناورانه مشغول تحقیق و تولید دانش بنیان هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی عبدلی” امروز در گفت و گویی افزود: این واحدها در بخش”های تولید دستگاه”های دور کننده حشرات موذی، تجهیزات برق الکتریکی، تولید اسباب بازی”های رباتیک، تابلوهای روان و پرینترهای سه بعدی فعالیت می”کند.

وی اظهار داشت: تولید دوربین”های مداربسته و  تجهیزات پزشکی از دیگر بخش”هایی است که واحدهای فناور مستقر در برج فناوری خدمات کسب و کار مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در بخش دیگری از برج فناوری خدمات کسب و کار کلینیک تخصص صنعت راه”اندازی شده است، ادامه داد: ۶۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک”ها و نواحی صنعتی این استان از خدمات پنج دپارتمان کلینیک تخصص صنعت بهره”مند شده”است.

وی اظهار داشت: این واحدها از تولیدی”های فعال در شهرک”های صنعتی آذربایجان”غربی بوده که از خدمات مشاوره”ای در بخش”های کیفی، بهره”وری، بازاریابی، مسائل بانکی، دانش”بنیان و فناورانه بهره”مند شده” است.

مدیرعامل شرکت شهرک”های صنعتی آذربایجان”غربی گفت: همچنین ۲۳ مشاور متخصص در کلینیک” صنعتی برج خدمات فناوری و کسب و کار شهرک فناوری ارومیه مستقر است تا مشاوره”های لازم را به متقاضیان ارائه کنند.

شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه سومین شهرک فناوری کشور بوده که در ارومیه به بهره برداری رسیده است؛ این شهرک در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار ایجاد شده و برج خدمات فناوری و کسب و کار آن نیز با زیربنایی هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع میزبان واحدهای فناور، دانش بنیان و آموزشی است.

انتهای پیام/

راه‌اندازی ۶۰ واحد دانش‌بنیان نتیجه توجه به ظرفیت جوانان در ارومیه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار