مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی:

آرمان حمایت از فلسطین در ایران هرگز کم‌رنگ نمی‌شود

1400/02/16 - 12:11 - کد خبر: 43358 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران کمرنگ نخواهد شد.

به گزارش نصر، بدر شکوهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: در دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سابق برگزار نمی شود، با این حال مردم ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان به شیوه های بدیع و خلاقانه، همچنان آرمان حمایت از مظلومان فلسطین را زنده نگه داشته اند.
وی نقش هنرمندان و اهالی فرهنگ را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: در 42 سال اخیر استفاده از مقوله هنر در روشن ساختن چهره کریه صهیونیسم بیشترین تاثیر را داشته است و قطعا فکر و قلم هنرمندان متعهد به آرمان های مردم مظلوم فلسطین به اندازه خون مقدس شهیدان غزه و کرانه باختری از جایگاه والای برخوردار است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یادآور شد: امسال نیز با استفاده از امکانات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، گروه های مختلف اجتماعی و فرهنگی با راه اندازی پویش ها و کمپین های مختلف در راستای زنده نگه داشتن این یادگار گرانسنگ حضرت امام خمینی(ره) گام های مهمی برداشته اند.
در همین حال سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم مهم ترین و اولویت دارترین موضوع در برنامه های مختلف ملی و مذهبی است، اظهار داشت: بر همین اساس امسال هیچ نوع تجمع و راهپیمایی فیزیکی و خودروئی در هیچ یک از شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.
حجت الاسلام میکائیل اسکندری، در عین حال برنامه های مختلف روز جهانی قدس در این استان را اعلام کرد و افزود: به دلیل شرایط خاص کرونایی حاکم بر استان و وضعیت قرمز تعدادی از شهرها از جمله تبریز، امسال برنامه های روز جهانی قدس متفاوت تر از سال های قبل به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی ساماندهی شده است.
وی ادامه داد: به علت شرایط کرونایی از مدت ها قبل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام به راه اندازی سایت ها و کانال های تلگرامی مختلف از جمله کانال رضوان مدیا کرده است که برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی و عقیدتی در آن تعریف شده و اجرا می شود.
انتهای پیام/
 آرمان حمایت از فلسطین در ایران هرگز کم‌رنگ نمی‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار