نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر:

دانشکده‌های هنر و فسیل‌شناسی هم در دانشگاه مراغه راه‌اندازی می‌شود

1400/02/13 - 22:27 - کد خبر: 43241 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها دانشکده‌های علوم پایه و فنی مهندسی از لیست دانشکده‌های دانشگاه مراغه حذف نمی‌شود بلکه دانشکده‌های هنر و فسیل‌شناسی نیز به آنها اضافه خواهد شد.

به گزارش نصر، علی علیزاده شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به سوال خود از وزیر علوم و دیدار امروزش با وی اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار علاوه بر وزیر علوم، معاون پژوهشی وزیر علوم و دبیر شورای ساماندهی مراکز آموزش عالی نیز حضور داشت. 
وی با اشاره به اینکه این جلسه دو ساعته نقطه پایانی بر خبر جنجالی انتقال دو دانشکده دانشگاه مراغه به شهرهای تبریز و بناب به شمار می‌رود، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا ابلاغیه انتقال دانشکده علوم پایه و دانشکده فنی ـ مهندسی باطل و اجرای آن در اسرع وقت متوقف شود.
علیزاده اضافه کرد: دو دانشکده مذکور همچنان به فعالیت‌های علمی خود ادامه خواهد داد و در دفترچه کنکور سال جاری برای سال تحصیلی 1401 ـ 1400 همچنان دانشجو پذیرش می‌کند. 
به گفته وی دانشکده های کشاورزی، علوم انسانی و علوم پایه دانشگاه مراغه توسعه خواهد یافت و دانشگاه مراغه به عنوان دانشگاه جامع منطقه‌ای عمل خواهد کرد.
«علیزاده» این را هم مورد تاکید قرار داد که تصمیم‌های مورد توافق در جلسه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای ساماندهی آموزش عالی کشور، بعد از تصویب در شورای ساماندهی آموزش عالی کشور ابلاغ خواهد شد.
به گزارش ایرنا در پی این توافق‌ها «علیزاده» با ارسال پیام به برخی از نخبگان مراغه‌ای به ویژه محسن مهرعلیزاده و علی جلیلی، نماینده سابق مراغه و عجب‌شیر که در این امر کمک شایانی کرده بودند، از زحمت‌ها و همراهی آنان قدردانی کرد.
انتشار خبر توقف پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی در دانشگاه مراغه طی هفته اخیر بازتاب‌های گسترده‌ای در میان کاربران فضای مجازی و فرهیختگان مراغی داشت.
انتهای پیام/
 دانشکده‌های هنر و فسیل‌شناسی هم در دانشگاه مراغه راه‌اندازی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار