رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان ایران در گفت و گو با نصر مطرح کرد/

برزگر؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: اگر بخش خصوصی به جریانات سیاسی وصل شود، وام دار خواهد شد

1397/12/16 - 17:57 - کد خبر: 431 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان ایران گفت:بزرگترین اشتباه این است که سیاست را وارد عرصه بخش خصوصی کنیم، چراکه اگر بخش خصوصی به جریانات سیاسی وصل شود، وام دار خواهد شد.

به گزارش نصر، جمشید برزگر در گفت و گو با خبرنگار نصر، با بیان اینکه ائتلاف "اتاقی برای فردا" برای تشکیل تیمی منسجم ایجاد شده است و نمونه ای از کار شورایی آمیزه با علم و تجربه است ، گفت: نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی از نخبه های اقتصادی بخش خصوصی، دارندگان تولیدی، کارآفرینان موفق، بازرگانان و تجار هستند و برای توسعه و گسترش منابع بخش خصوصی عهد بسته اند.
وی با اشاره به اینکه این ائتلاف که علم را در کنار تجربه و صداقت و پاکدستی را برای پیشبرد اهداف راهبردی خود لازمه کار خود قرار داده است، اظهار داشت: ائتلاف "اتاقی برای فردا" برای خدمت به بخش خصوصی عهد بسته است ه خدمت برای کسانی که به فکر مسائل و منافع شخصی هستند.
وی افزود: اعتقاد دارم باید به عنوان یک مطالبه گر برای بخش خصوصی قدم برداریم و با شهامت و شجاعت واقعیت و مشکلات را به زبان بیاوریم و به فکر منافع بخش خصوص در تمام حوزه های خدمات، صنعت، تجارت، بازرگانی، کشاورزی و مخضوصا معدن که جایگاه ویژه ای در استان ما دارد باشیم.

این کاندیدای حضور در انتخابات پیش روی اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی تبریز در گروه معدن با بیان اینکه تجربه سال های متمادی فعالیت در حوزه تولید مسکن ، ساختمان و فرآورده های معدنی را داشته است، اذعان داشت: بخشی از اقتصاد کشور نیازمند به تولیدات و مواد اولیه در بخش های مختلف به ویژه معدن است و رونق در این بخش قطعا موجب رونق و شکوفایی در سایر حوزه های صنعتی ، بازرگانی و اقتصادی از جمله مسکن و ساختمان خواهد بود.
وی در خصوص تاثیر برخی از تقسیم بندی های سیاسی در انتخابات اتاق بازرگانی و یا در بین اعضای اتاق با بیان اینکه جبه بندی های سیاسی حاشیه سازی و ازهم پاشی را به همراه دارد، گفت: بخش خصوصی با توجه به شرایط اقتصادی مشکلات و موانع خاص خود را دارد و اگر علاوه بر این مسائل سیاست نیز وارد این عرصه شود، ظلم بزرگی به بخش خصوصی می شود.
وی ادامه داد:بزرگترین اشتباه این است که سیاست را وارد عرصه بخش خصوصی کنیم، چراکه اگر بخش خصوصی به جریانات سیاسی وصل شود، وام دار خواهد شد.

برزگر با بیان اینکه سندیکاها،تشکلات بخش خصوصی، انجمن ها و نهاد ها همگی پارلمان کوچک صنفی هستند و برای صحبت مشاجره و رایزنی دور هم جمع می شوند ، اذعان داشت: در تشکلات صنفی افراد با گرایش های مختلف می توانند در کنار هم در جهت منافع اتاق تبریز که پارلمان محلی بخش خصوصی است تلاش کنند و مشکلات حوزه های مختلف را از میان ببرند.
رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان ایران اضافه کرد: متاسفانه یکی از مشکلات اساسی وجود بداخلاقی ها و غرورهای کاذب در برخی افراد است ، اگر فردی از این جمع خلاف بقیه برخورد کند، از اهداف استراتژیک دور شویم و وارد حاشیه شویم ور در نتیجه تمام زحماتی که کشیده می شود و انتظاراتی که رای دهندگان از ما دارند به هدر می رود پس باید به عهد و پیمانی که در ابتدا با هم می بندیم پایند باشیم و به رای اکثریت احترام بگذاریم.

انتهای پیام/

برزگر؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: اگر بخش خصوصی به جریانات سیاسی وصل شود، وام دار خواهد شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار