یادداشت/

پیش بازی دیدار ایران و بحرین

1398/07/23 - 13:15 - کد خبر: 4237 نسخه چاپی

نصر: تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین هفته از دیدار های گروهی انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت ۲۰ امروز به دیدار بحرینی می رود که این بازی یادآور خیلی از خاطرات تلخ و شیرین برای ما ایرانی هاست.

بسیاری از فوتبال دوستان با شنیدن نام بحرین به یاد شکست تلخ ایران مقابل این تیم در مقدماتی جام جهانی 2002 و شادی بحرینی ها با پرچم عربستان می افتند.

تیم بحرین با آنکه جزء تیم های قدرتمند آسیا محسوب نمی شود و در رده نوزدهم آسیا قرار دارد، اما سابقه بازی با بحرین نشان می دهد که این تیم همواره در بازی با ایران، یک تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند مشکل آفرین باشد.

از طرفی مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران , پس از چند بازی نه چندان سخت مقابل تیم های کامبوج و هنگ کنگ، شاید این بازی برای او یک محک جدی باشد. گفتنی است تیم ملی ایران با ۶ امتیاز از دو بازی در صدر جدول قرار دارد و بحرین با چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به عراق در رده سوم قرار دارد. تیم ایران می تواند با برد مقابل بحرین خیال خود را از صدرنشینی راحت کند.

نکته جالب و مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که تیم ایران تا به حال موفق به شکست دادن این تیم در زمین خود نشده است. پس با این اوصاف میتوانیم شاهد یک دیدار جذاب و شاید یک سنت شکنی برای تیم ملی فوتبال ایران، با برد مقابل بحرین باشیم.

 

حمیدرضا سامبرانی

انتهای پیام/

پیش بازی دیدار ایران و بحرین نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار