معاون روابط کار اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان؛

روز کارگر فرصتی برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگران است

1400/02/12 - 10:40 - کد خبر: 42120 نسخه چاپی

نصر: معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در آئین تجلیل از کارگران نمونه شرکت زمزم که همزمان با روز کارگر در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد اظهار کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با پشتیبانی تمام در راستای رفع موانع تولید در خدمت واحدهای تولیدی صنعتی است.

به گزارش نصر، سعید عبد حافظ با اشاره به نامگذاری ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز کارگر با قدردانی از تلاش های ارزشمند کارگران در عرصه های کار و تلاش افزود: تلاش کارگران در عرصه کار همانند جهاد در راه خداست و این نشان از قداست، منزلت و جایگاه کار در پیشگاه خداوند متعال است.
وی در تبیین نقش و جایگاه کارگران در عرصه های مختلف اقتصادی تصریح کرد چرخه های تولید با دستان توانمند شما کارگران به عنوان سربازان و پیشگامان  عرصه اقتصادی به چرخش در می آید و ما در همه حال قدردان زحمات و تلاشهای ارزشمند شما در افتخار آفرینی برای ایران اسلامی هستیم.
معاون روابط کار این اداره کل با ابلاغ تبریک وسلام گرم مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان از برگزاری این مراسم با شکوه در راستای تکریم مقام شامخ کارگران قدر دانی کرد.
در انتهای این مراسم باشکوه که همزمان با برپایی ضیافت افطاری بر گزار شد از کارگران نمونه شرکت تولیدی زمزم با اهداء لوح قدر دانی شد.
انتهای پیام/
روز کارگر فرصتی برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگران است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار