عضو مجلس خبرگان رهبری:

جناح‌های سیاسی برای برگزاری پرشور انتخابات تلاش کنند

1400/02/10 - 19:37 - کد خبر: 42039 نسخه چاپی

نصر: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در این ماه‌های نزدیک به انتخابات باید همه هوشیار باشند، گفت: جناح‌های سیاسی برای برگزاری پرشور انتخابات تلاش کنند.

به گزارش نصر، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات مهم ریاست جمهوری را در پیش داریم بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: جریان‌های سیاسی و احزاب مختلف تخریب را کنار بگذارند.
وی با تاکید بر اینکه باید همه گروه‌های سیاسی اخلاق اسلامی، علوی و رمضانی را رعایت کنند، ادامه داد: دشمن در این روزها و ماه‌ها برنامه‌های مختلفی در نظر دارد تا مانع برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات شود.
پورمحمدی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند ملت ایران به صورت پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، گفت: جناح‌های سیاسی باید با درک این شرایط حساس و خودداری از تخریب، برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری سپس به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: باید در این ماه به یاری نیازمندان و فقرا بشتابیم و بیش از گذشته به فکر اقشار ضعیف جامعه باشیم.
وی به انتشار فایل صوتی اخیر اشاره کرد و افزود: پرونده‌سازی و گاهی افشای اسناد محرمانه مغایر با مصالح نظام است و باید در این موارد مسائل و منافع ملی را در نظر بگیریم، نباید کاری کنیم که موجب تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
پورمحمدی به برخی از جریان‌های رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین اشغالی اشاره کرد و ادامه داد: معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اسلامی از انتقال پایتخت به قدس اهانت به تمام مسلمانان جهان است.
وی با بیان اینکه مسلمانان به مسجدالاقصی دیدگاه خاصی دارند، گفت: متأسفانه این موضوع برای برخی از کشورهای اسلامی اهمیتی ندارد و پس از مطرح شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب حتی با صهیونیست‌ها رابطه برقرار کرده‌اند و رفت و آمد داشته‌اند.
وی همچنین افزود: مسجدالاقصی در تاریخ اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است اما متأسفانه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها حساسیت موضوع را درک نمی‌کنند.
انتهای پیام/
جناح‌های سیاسی برای برگزاری پرشور انتخابات تلاش کنند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار