بانوی داور آذربایجان‌غربی عضو هیات ژوری لیگ جهانی کاراته شد

1400/02/10 - 13:38 - کد خبر: 42023 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: با اعتماد دوباره شورای داوران جهانی، بانوی داور این استان دوباره به عنوان عضو هیات ژوری لیگ جهانی کاراته انتخاب شد.

به گزارش نصر، اسفندیار محمودی افزود: مسابقات لیگ جهانی کاراته از امروز به میزبانی لیسبون پرتغال آغاز می‌شود که، "المیرا گوزل‌زاده" داور و نایب رییس هیات کاراته آذربایجان‌غربی به عنوان هیات ژوری و مدیر تاتامی این مسابقات انتخاب شد.
وی اضافه کرد: گوزل‌زاده دارای بالاترین درجه "داوری A" کومیته و "قاضی A" کاتا است که عصر روز گذشته در سمینار توجیهی و هماهنگی داوران در لیسبون پرتغال برگزار شد، از سوی شورای داوران به عنوان یکی از اعضای هیات ژوری مسابقات و مدیر تاتامی معرفی و برای دومین بار به این مهم دست یافت.
دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: جواد سلیمی و المیرا گوزل‌زاده به عنوان داوران کشورمان به همراه ۲ داور دیگر کشورمان در مسابقات کاراته وان پرتغال حضور دارند.
لیگ جهانی کاراته در پرتغال به عنوان آخرین مرحله انتخابی المپیک با حضور ۷۴۰ کاراته کا از ۸۷ کشور برگزار می‌شود.
المیرا گوزل زاده اواخر اسفندماه و در رقابت های کاراته وان استانبول برای نخستین بار مدیر تاتامی مسابقات شده بود و هم‌اکنون بالاترین درجه داوری جهان را به عنوان نماینده کشورمان در اختیار دارد.
انتهای پیام/
بانوی داور آذربایجان‌غربی عضو هیات ژوری لیگ جهانی کاراته شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار