رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان:

میانه به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه "موسیقی" معرفی شد

1400/02/09 - 14:56 - کد خبر: 41987 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه گفت: در آئین معرفی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرستان میانه در حوزه موسیقی جزو شهرستان‌های خلاق فرهنگ و هنر کشور معرفی شد.

به گزارش نصر، شعبانعلی حقی افزود: "شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر"، عنوان طرحی برای شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در شهرها و مناطق جغرافیایی ایران است که آیین معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک‌شنبه (پنجم اردیبهشت‌ماه) به‌ صورت مجازی برگزار شد. 
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بر اساس اعلام ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اجرایی طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، در این رویداد ۳۶۷ شهر از ۳۱ استان کشور برنامه‌های خود را به دبیرخانه ارسال کردند و پس از چند مرحله داوری تعداد ۱۴۳ شهر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی نیز ۶۰ شهر توانستند امتیاز حضور در اولین دوره  شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به دست آورند.
 در این مراسم شهرهای برگزیده طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در حوزه ۹ گانه معرفی شدند که میانه شهرخلاق در حوزه موسیقی معرفی شد.
انتهای پیام/
 میانه به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار