مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز؛

نخستین پایگاه امداد کوهستان در ارتفاعات عینالی تبریز راه‌اندازی می‌شود

1400/02/08 - 14:40 - کد خبر: 41909 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: نخستین پایگاه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی در ارتفاعات تفرجگاه عینالی تبریز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش نصر، آتش پاد علیرضا زبردست روز چهارشنبه در بازدید از عملیات بهسازی و تجهیز ساختمان پست امداد کوهستان افزود: این پایگاه در راستای خدمت رسانی مناسب به شهروندان و جلوگیری از حوادث احتمالی در تفرجگاه پنج هزار و ۶۲۰ هکتاری جنگلی و کوهستانی عینالی با مشارکت سازمان عینالی ایجاد می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به افزایش بازدیدکنندگان این تفرجگاه به خصوص در روزهای تعطیل برای گذراندن اوقات فراغت، پایگاه جدید براساس نیاز و ضرورت و با مکان یابی کارشناسان سازمان آتش نشانی در جهت تامین ایمنی و ارائه خدمات به شهروندان در حداقل زمان ممکن در مواقع بحرانی در این منطقه احداث می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی تبریز به بسکت(سبد) آب، گفت: دریاچه داغ گولی و استخرهای آب خام عینالی در ارتفاعات این تفرجگاه ظرفیت خوبی برای آبگیری سریع بسکت و اقدام به‌ موقع در مهار آتش سوزی‌های احتمالی در تفرجگاه و سطح شهر است.
زبردست با بیان این‌که همزمان با تجهیز نخستین پست امداد کوهستان و با نصب دکل جدید در ارتفاعات عینالی، شبکه رادیویی سازمان آتش نشانی تبریز ارتقاء یافت، ادامه داد: این دکل ۳۶ متری با هدف تسهیل و بهینه سازی خدمات ارتباطی و تسریع در خدمات رسانی در زمان‌های خاص بحران قابلیت برقراری ارتباط با دورترین نقاط شهر و اطراف و پوشش نقاط کور را فراهم می کند.
انتهای پیام/
نخستین پایگاه امداد کوهستان در ارتفاعات عینالی تبریز راه‌اندازی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار