خبر/

واکنش مردم ارومیه به بازی تراکتور با نود/ آذربایجان تیملری فرق المز رهلری

1398/07/22 - 11:13 - کد خبر: 4182 نسخه چاپی

نصر: محبوب‌ترین تیم‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، در مرحله یک هشتم” نهایی جام حذفی کشور تیم”های تراکتور تبریز و نود ارومیه در شهر ارومیه به مصاف هم می”روند.

تراکتور در مرحله قبلی در همدان دو بر یک از سد پاس این شهر گذشته و تیم نود ارومیه هم با دو گل نیروی” زمینی تهران را مغلوب کرده است.

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیش از آغاز لیگ برتر یک بازی دوستانه در تبریز برابر هم برگزار کردند که به تساوی یک بر یک منجر شده بود.

اما واکنش مردم ارومیه به حساس”ترین بازی چند سال اخیر که در این شهر برگزار می”شود، جالب بود. بعد از اتمام مرحله دوم تور دوچرخه سواری ایران ‰ آذربایجان در شهر ارومیه، نظر ورزش”دوستان این شهر را در مورد بازی تراکتور با نود ارومیه را جویا شدیم.

سعید پود، کارشناس روابط عمومی در مورد این بازی می”گوید: تیم تراکتور تنها به تبریز تعلق ندارد و در بین مردم ارومیه هم این تیم محبوبیت زیادی دارد.

وی گفت: ارومیه از قدیم به شهر والیبال مشهور است و کمتر شاهد درخشش تیم فوتبال” از این شهر بودیم و به همین منظور مردم ارومیه اکثرا طرفدار تیم تراکتور هستند.

این کارشناس روابط عمومی در مورد اینکه نظر خودش از نتیجه این بازی چیست، عنوان کرد: من یک تراکتوری هستم و حتی برادرزاده”ام که تنها 8 سال دارد پیراهن تراکتور را دارد. نود هم تیم شهر ارومیه بوده و امیدوارم هر کدام از این دو تیم بهتر بازی کرد، برنده شود و به دور بعدی صعود کند.

محمد از کسبه خیابان امام ارومیه می”گوید: سوای نتیجه، برگزاری این بازی یک شور و حال دیگری به شهر ارومیه داده است. ما همیشه برای دیدن بازی”های تراکتور باید به تبریز سفر می”کردیم، اما حالا این شانس را داریم که در شهر خودمان تیم تراکتور را ببینم.

وی در مورد اینکه دوست دارد کدام تیم برنده بازی شود، پاسخ داد: با تمام علاقه”ای که به تیم تراکتور دارم، اما دوست دارم تیم نود برنده بازی شود زیرا جام حذفی جام شگفتی”ها بوده و این فرصت می”تواند تنها یک بار برای شهر ارومیه صورت گیرد تا نام این شهر در فوتبال کشور مطرح شود.

حمید از تماشاگران خط استارت تور دوچرخه”سواری ایران ‰ آذربایجان در مرحله دوم است. وی در مورد این بازی اظهار داشت: از این قرعه جام حذفی خوشحال شدم که امکان برگزاری یک بازی بزرگ در شهر ارومیه فراهم شد.

وی که مشخص بود یک ورزش را به صورت حرفه”ای دنبال می”کند، گفت: باید واقع”بین باشیم، تیم تراکتور ظرفیت و توانایی کسب قهرمانی جام حذفی را دارد و می”تواند نماینده ایران در آسیا شود، اما نود ارومیه با وجود نتایج خوب این فصل لیگ دسته یک، شاید در ارومیه بتواند تراکتور را شکست دهد، اما در مراحل بعدی قادر به ادامه شگفتی”هایش نبوده و چه بسا اصلا به این تیم اجازه صعود به دیدار نهایی و قهرمانی را هم ندهند.

حمید افزود: حتی اگر نود ارومیه قهرمان جام حذفی شود، قطعا کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل نداشتن زیرساخت”های لازم همانند استادیوم، اجازه میزبانی تیم نود ارومیه را نداده و بازی”های این تیم در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اما حسن این بازی می”تواند توجه مسوولان شهر ارومیه به تکمیل سریع”تر ورزشگاه 15 هزار نفری این شهر شود و امیدوارم این ورزشگاه تا روز مسابقه آماده گردد.

محمدزاده از اهالی شهر ارومیه می”گوید: من طرفدار دنیزلی هستم و دوست دارم تیم تراکتور در این بازی برنده شود. البته اگر نود هم پیروز بازی شود باز هم از نتیجه خوشحال خواهم شد. ای کاش می”شد هر دو تیم برنده می”شدند.

علیزاده از ورزش”دوستان قدیمی ارومیه می”گوید: تبریز و ارومیه از قدیم در والیبال با هم رقابت داشته و حتی بین تماشاگران دو تیم کری هم بوده و خوشبختانه در سال”های اخیر هم تیم”های دو شهر در رشته والیبال بارها بدون حاشیه با هم رقابت کردند.

وی بیان داشت: شاید کمتر در فوتبال چنین رقابت حساسی بین دو تیم بوده و فوتبال ارومیه همیشه در سایه فوتبال تبریز بوده است، حتی یادم است زمانی که تیم پاکدیس ارومیه در لیگ قدس شگفتی”ساز بوده و حتی تیم استقلال تهران را در ارومیه متوقف و نفت آبادان را شکست داد، هر دو بازی رفت و برگشت را به ماشین”سازی واگذار کرد.

این ورزش”دوست قدیمی ارومیه گفت: مردم ارومیه تیم تراکتور را دوست دارند و به آن عشق می”ورزند و از طرفی به تیم نود هم تعصب داشته و این بازی رقابت بین عشق و تعصب است و شاید برنده واقعی این دیدار حساس تماشاگران ارومیه”ای باشند.

ارومیه امسال میزبان یکی از مراحل لیگ جهانی ملت”های والیبال بود، سه روزی که این شهر کاملا حال و هوای والیبالی گرفته بود.

حالا بعد از چند ماه روز پنج آذر شهر ارومیه بعد از مدت”ها حس فوتبالی گرفته و میزبان یک بازی حساس در جام حذفی می”باشد.

دیداری که قطع به یقین تعداد زیادی تماشاگر از تبریز و سایر شهرهای آذربایجان”غربی و شرقی را روانه این شهر زیبای کشور نماید، باید منتظر ماند و دید آیا ورزشگاه پیر تختی ارومیه و یا ورزشگاه 15 هزار نفری این شهر می”تواند پذیرای این تعداد تماشاگر باشد.

انتهای پیام/

واکنش مردم ارومیه به بازی تراکتور با نود/ آذربایجان تیملری فرق المز رهلری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار