گزارش اختصاصی نصر ؛

میزگردی با برگزیدگان اینوتکس پیچ تبریز

1400/02/07 - 18:00 - کد خبر: 41810 نسخه چاپی

نصر: برگزیدگان رویداد اینوتکس پیچ تبریز، برای معرفی به اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی و دریافت طرح های تسهیلاتی در محل سالن کنفرانس این اداره کل با حضور رئیس بخش فناوری اطلاعات اداره کل، گرد هم آمدند.

به گزارش نصر، این جلسه اختصاصی برای استارتاپ های برگزیده جهت معرفی و تشریح طرح های حمایتی و تسهیلاتی انجام شد که رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه کسب و کارهای پویان و مدیر استارتاپ هیچ هاپ و مدیر استارتاپ چم چم و مدیر استارتاپ منوگرام شرکت داشتند.  
حامد جمشیدی، رئیس بخش فناوری اطلاعات اداره کل گفت: توسعه کسب و کارهای مبتنی بر ICT یکی از الویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و حمایت از این گونه کسب کارها به توسعه اشتغال های نوین و کارآفرینی موثر در کشور کمک می نماید.
وی افزود: محمد فرزاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با توجه به شرایط ویژه کسب و کارها در دوران شیوع کرونا، همواره بر ضرورت حمایت از این قبیل کسب و کارها و استارتاپ ها تاکید کرده است و طرح نوآفرین را یکی از طرح های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای این کسب و کارها دانسته است.
وی ادامه داد: تسهیلات مالی به کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها، رفع موانع کسب و کار، هموار نمودن مسیر توسعه و رشد اکوسیستم نوآفرینی، شناسایی جامعه آماری دقیق از اکوسیستم نوآفرینی، ایجاد امنیت روانی و اقتصادی در سقف و مدت محدود برای شرکت‌های نوپا و شناسایی و احصاء فرصت‌ها ازجمله خدمات طرح نوآفرین است.
شایان ذکر است، چهارمین دوره رقابت های استارتاپی "اینوتکس پیچ" به میزبانی تبریز با همکاری شتابدهنده پویان،پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی  منطقه علم و فناوری ربع رشیدی و دانشگاه آزاد استان ۱۹ فروردین در شهرک فناوری خودرو برگزارشد.
این گزارش می افزاید، دهمین نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است و امسال به شیوه‌ای جدید و نوآورانه، به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس برگزار خواهد شد.
"اینوتکس پیچ"، نیز یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس است که دوره چهارم آن همزمان با دهمین دوره برگزاری اینوتکس برای ایجاد فضایی رقابتی بین استارتاپ های سراسر کشور فراهم می کند.
انتهای پیام/
میزگردی با برگزیدگان اینوتکس پیچ تبریز گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار