فرماندار شهرستان:

ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو از بیماران کرونایی تکمیل شد

1400/02/06 - 12:28 - کد خبر: 41718 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اسکو با بیان این‌که هنوز آمار بستری‌ها در بیمارستان این شهرستان روند صعودی را نشان می‌دهد، از تکمیل ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش نصر، بابک رضی منش افزود: متاسفانه در دو روز گذشته ۱۵ درصد ظرفیت خالی بیمارستان اسکو پر شده و امروز کل تخت‌های بیمارستان که به بیماران کرونایی اختصاص داده شده نیز پر شده است.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آمار مبتلایان کرونا گفت: مجموع مبتلایان شهرستان به ۳۷۰۰ نفر رسیده که از این تعداد شهر سهند با ۱۹۰۰ نفر مبتلا با ۵۱.۳ درصد، اسکو و روستاهای بخش مرکزی با ۸۷۵ مبتلا، ۲۳.۶ درصد و ایلخچی با ۸۴۶ مبتلا، ۲۵.۱ درصد از مجموع ابتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده است.
وی با تشریح آمار فوتی‌های کرونای شهرستان گفت: میزان فوتی‌های کرونای شهرستان به ۱۵۱ نفر رسیده که از این میزان شهر اسکو با ۱۵.۱ در ۱۰ هزار نفر بیشترین فوتی و شهرهای ایلخچی با ۱۰.۱ و سهند با ۸.۸ در ۱۰ هزار در ردیف‌های بعدی قرار دارد.
رضی منش با بیان این‌که متاسفانه سهل انگاری کرونا باعث تشدید این بیماری در شهرستان شده و آمار کرونایی شهرستان رو به افزایش است، از مردم شهرستان خواست تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم‌چنین ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.
انتهای پیام/
 ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو از بیماران کرونایی تکمیل شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار