پیش بازی تراکتور پاختاکور؛

بازی حیاتی تراکتور در آسیا

1400/02/06 - 11:05 - کد خبر: 41709 نسخه چاپی

نصر: تیم های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در شارجه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

تیم های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در دومین دیدار خود مقابل هم برای کسب مجوز صعود به دور بعدی رقابت ها، حساس ترین بازی گروه B را برگزار خواهند کرد.
دو تیم که در دیدار رفت بازی پرهیجان و هوادار پسندی ارائه دادند، این بار نیز برای صعود به دور بعد به حداکثر امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. تیم تراکتور که در دیدار رفت با دو گل از حریف خود پیش بود، با غفلت بازیکنان در چند دقیقه بازی برده را با نتیجه سه بر دو به حریف واگذار کرد که در نهایت با درخشش محمد عباس زاده توانست از باخت مقابل این تیم فرار کند. سرخ پوشان تبریزی تا به اینجای کار در چهار دیدار قبل شکست نداشته اند و با سه تساوی در دور رفت و برد در بازی قبل مقابل نیروی هوایی عراق با ۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و در صورت برد می تواند مسیر صعود خود را به دور بعد هموار کند.
در مقابل تیم قدرتمند پاختاکور که در ۵ بازی گذشته لیگ ازبکستان پنج برد پیاپی کسب کرده بود، در این فصل از لیگ قهرمانان تا به اینجای کار عملکرد ضعیفی داشته و با سه تساوی و یک باخت ۳ امتیازی است و در رده سوم قرار دارد.
این تیم که از بازیکنان قدرتمندی بهرمند است تا به اینجای کار قادر به کسب برد مقابل حریفان نشده است و برای صعود به دور بعد محکوم به برد مقابل تیم تبریزی است.
از نکات مثبت و قابل توجه این بازی، کلین شیت دروازبان تراکتور در سه بازی گذشته است که از این حیث تا به اینجای کار رکورد دار لیگ قهرمانان آسیا است و در صورت ادامه این روند می تواند رکورد خود را افزایش دهد.
در دیدار گذشته کاپیتان های تراکتور با صلاحدید رسول خطیبی در استراحت به سر بردند تا برای حضور در این بازی آمادگی خود را حفظ کنند.
لازم به ذکر است، دیدار تیم های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به وقت ایران در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
بازی حیاتی تراکتور در آسیا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار