پیگیری یک وعده دیرینه از شهردار تبریز/

تبدیل وضعیت کارکنان کار معین شهرداری تبریز در خوان آخر

1400/02/05 - 21:20 - کد خبر: 41687 نسخه چاپی

نصر: تبدیل وضعیت کارکنان کار معین شهرداری تبریز در خان پایانی است.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر شهردار تبریز سال گذشته وقتی به دلیل ابتلا در قرنطینه خانگی قرار داشت در گفت و گوی زنده با نصر نیوز که از اینستاگرام پخش شد از اهتمام خود و همکارانش برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری با قرار داد کار معین خبر داده بود .
حالا پس از حدود یکسال وزیر کشور با ارسال نامه ای به استانداران کشور دستور تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان قراردادی  شهرداری ها را داده است .
همچنین به منظور همسان سازی حقوق و دستمزدکارکنان کار معین دستورالعملی صادر شده تا معادل حقوق کارکنان با قرار داد پیمانی به کار معینی ها پرداخت شود . با شروع سال ۱۴۰۰ حدود هزار نفر از پرسنل شهرداری تبریز چشم انتظار به بار نشستن پیگیری چند ساله شان هستند و به دلیل اجرایی نشدن این دو دستورالعمل هرروز شایعه ای جدید در شهرداری می پیچد و بر نگرانی نیروهای شهرداری می افزاید .
تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری هر چند در خان آخر قرار گرفته ولی اجرایی شدنش نیازمند پیگیری شخص شهردار از معاونین خود است تا شاهد محقق شدن آرزوی ۱۰ ساله باشیم .
انتهای پیام/
تبدیل وضعیت کارکنان کار معین شهرداری تبریز در خوان آخر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  SoHrAb   3 سالها پیش  

باسلام خدمت تمام عزیزانی که بیش ازیک دهه هست که چشم انتظاری وعده های دروغ مسولانی که برای رسیدن به میزمنصب باعواطف وروحیات قشرکارگر بازی کردن درکدامین کشور بی دین دنیا اینقدر جایگاه وریاست جاشو داده به عوامفریبی ودروغ وریا درکجای دنیا دیده شده کسی کارکند وحقوقش روباشرکتهای واسطه چندین نفرگردن کلفت هستن نصف کنه چراجریان تبدیل وضعیت روتابه این اندازه بزرگ کردن وکارمعجزه ای چطور اقایی که میای چندین نفررومیای اونم قرارداد مستقیم اب ازاب تکون نمیخوره ولی واسه کسانی که سالهاست کارمیکنند باید مجوزگرفته شود بااین کارهایتان هروز مردم روهم ازنظام وهم ازدین جدامیکنید اخه خوردن بردن هم حدی داره چراباید کسی که چندین سال درشهرداری خورده بعد ازبازنشست شدن باید بشه عضو اون شرکت تاازخوردن عقب نمونه به خدایی که مامیشاسیم یه روزتارمارخواهید

  داود میرزازاده نماینده تأمین نیروهای شهرداری تبریز   3 سالها پیش  

ترس داشته باشی در مناظره درخدمتتون هستم

  داود میرزازاده نماینده تأمین نیروهای شهرداری تبریز   3 سالها پیش  

ده سال نه داداش بنویس بیست سال دهنت ذهنت عادت کنه
پژوهشیار