استاندار اردبیل؛

پیست‌های اسکی گردشگری را در استان اردبیل از تک فصلی خارج می‌کنند

1400/02/04 - 14:35 - کد خبر: 41578 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: با اجرا و بهره برداری چندین پروژه پیست اسکی روی برف و روی چمن، گردشگری تک فصلی در این استان پایان یافته و طبیعت بکر منطقه میزبان گردشگران خواهد بود.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو روز شنبه در جریان بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین افزود: پیست اندبیل در خلخال، شابیل در مشگین‌شهر، پیست فندقلو در نمین و آلوارس در سرعین با هدف افزایش گردشگران در نقاط و فصول مختلف سال در استان در حال اجرا هستند.
وی بیان کرد: تلاش می‌شود با به نتیجه رساندن این پروژه‌ها  زمینه میزبانی استان از مسافران و گردشگران در روزهای پساکرونایی فراهم شود.
بهنامجو اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم در مسیر پیست آلوارس سرعین مهیا شده و با تلاش سرمایه‌گذار این طرح تله‌سیژ نصب و ساختمان اولیه برای استقرار گردشگران نیز آماده شده است.
استاندار اردبیل اظهارکرد: در خصوص اجرای راه و جاده دسترسی به پیست نیز بخشی از راه در سال گذشته زیرسازی و آماده شده و تا ۲ ماه آینده سه کیلومتر از جاده نیز تحویل داده می‌شود.
او با بیان اینکه تامین اعتبار خوبی نیز برای این مسیر انجام شده است ، افزود: یک پل بزرگ نیز در مسیر وجود دارد که عملیات اجرایی آن تا شهریورماه تمام می‌شود.
به گفته وی ، بخشی از مسیر ارتباطی آلوارس به سرعین نیز در سال گذشته آسفالت و امسال نیز اجرای آن ادامه می یابد.
استان اردبیل با داشتن مجموعه آب‌های گرم و پیست‌های اسکی در دامنه سبلان در کنار طبیعت بکر از مهم‌ترین مناطق گردشگری کشور می‌باشد. در عید نوروز امسال این استان یکی از مقاصد گردشگری بود.
انتهای پیام/
پیست‌های اسکی گردشگری را در استان اردبیل از تک فصلی خارج می‌کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار