استاندار آذربایجان شرقی در نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان:

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی ها به عنوان آیینه تمام نمای دستگاههای اجرائی آبروی سازمان تلقی می شوند .

1398/07/21 - 17:21 - کد خبر: 4156 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی ها به عنوان آیینه تمام نمای دستگاههای اجرائی آبروی سازمان تلقی می شوند .

به گزارش نصر، محمدرضا پور محمدی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: متاسفانه هنوز نتوانسته ایم دیالوگ های لازم برای تبیین ظرفیت ها و اقدام های انجام گرفته دولت و انتقال آن به توده ی مردم را برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه شاخص اعتماد اجتماعی به 11درصد در استان کاهش یافته است اذعان داشت: فضای ارتباطی موجود در دنیای امروز نیازمند شفاف سازی و تبیین واقعیت هاست چرا که اگر  منابع موثق خبر رسانی نکنند هستند افراد یا رسانه هایی که آنگونه که خود می خواهند اطلاع رسانی می کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید همدیگر را درک کنیم اذعان داشت : این اصل که نگاه مردم را باید نسبت به خودمان اصلاح بکنیم باید به یک باور بین مدیران ، رسانه ها و روابط عمومی ها تبدیل شود.

وی در ادامه با تاکید به نقش حیاتی روابط عمومی ها در سازمان ها و دستکاههای اجرائی اظهار داشت: هیچ سازمان و هیچ رسانه ای نمیتواند خدمات و ظرفیت های یک مجموعه را آنگونه که روابط عمومی بر اساس باید ها و نباید های برون و درون سازمانی بیان میکند مطرح نماید.

 پور محمدی ارتقای  جایگاه روابط عمومی ها در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت:  باید قبول کنیم در حال حاضر روابط عمومی ها در جایگاه واقعی خود قرار ندارند البته باید خبره ترین و متخصص ترین فرد در حوزه ی ارتباطات بعنوان روابط عمومی یک سازمان  انتخاب شود چرا که کار رسانه ای و روابط عمومی مهارت و تخصص خود را می طلبد.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: روابط عمومی بعنوان رابط درون و برون سازمان باید از بهترین نیروهای آن سازمان انتخاب شود ومنابع مالی مناسبی نیز در اختیار داشته باشد چرا که آنچه در این حوزه مصرف می شود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های  آذربایجان شرقی در ادامه فضای نقد در استان را عامل پیشرفت و توسعه خواند و گفت : باید فرق بین نقد و سیاه نمایی مشخص شود و فضای نقد باید در چارچوب مشخصی مدیریت گردد.

استاندار آذربایجان شرقی ظرفیت فضای مجازی در دنیای ارتباطات موجود را حائز اهمیت خواند و افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی با درک این ظرفیت می توانند نیاز مردم را ارزیابی و سنجش نمایند چرا که در دنیای امروز توجه به نیاز مخاطب و افکار سنجی بسیار مهم و حیاتی است.

وی در پایان خواستار تداوم جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور مدیران اجرائی شد.

این گزارش می افزاید در ابتدای این نشست ذوالفقار همتی مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گزارشی از فعالیت های این شورا ارائه داد ودر ادامه هر یک از اعضا به تبیین دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی ها به عنوان آیینه تمام نمای دستگاههای اجرائی آبروی سازمان تلقی می شوند . نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار