پیش بازی تراکتور – نیروی هوایی عراق؛

پر هواداراترین تیم آسیا در انتظار نخستین برد

1400/02/03 - 14:20 - کد خبر: 41517 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور ایران در نخستین دیدار خود از دور برگشت رقابت های گروهB لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده عراق خواهد رفت.

به گزارش نصر، تیم تراکتور امروز در چهارمین  دیدار خود در حالی به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت که در بازی رفت مقابل این تیم نتوانست نخستین برد خود را در این فصل کسب کند و تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است که تا به اینجای کار موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان نشده است.
شاگردان رسول خطیبی که در سه دیدار خود 3 امتیاز کسب کده اند و در رده دوم جدول قرار دارند، با دریافت 3 گل تا به اینجای کار بهترین خط دفاعی غرب آسیا را در اختیار دارند و با زدن 3 گل جزء ضعیف ترین خطوط حمله این لیگ محسوب می شوند و باید دید امروز خطیبی چه تدبیری برای تقویت خط حمله خود اندیشه خواهد کرد؛ به خصوص که با  این وضعیت شانس کمی برای صعود به دور بعد خواهد داشت و باید در سه بازی پیش رو بهترین نتایج را کسب کند. تیم تراکتور در 9 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا تا به اینجای کار نتوانسته است موفق به کسب برد شود و از سال 2016 نتواسته این طلسم را بشکند و باید دید در این دیدار طلسم پنج ساله را خواهد شکست یا نه.
در مقابل  تیم نیروی هوایی عراق که در حال حاضر صدرنشین لیگ عراق است و بهترین خط حمله لیگ عراق را دارد ، در این  دیدار شانس این را دارد که با پیروزی مقابل تراکتور جای تراکتور را در رده دوم جدول بگیرد و کار خود را برای صعود به  دور بعد آسان کند. اما غیبت بهترین  گلزن این  تیم  یعنی ایمن  حسین که آقای گل لیگ برتر عراق نیز محسوب می شود، می تواند کار را برای این تیم  سخت کند و همانند دور رفت قادر به گشودن دروازه محمدرضا اخباری نباشد. نیروی هوایی عراق نیز مانند تراکتور تا به اینجای کار نتوانسته در یک دیدار پیروز شود و با یک شکست و دو تساوی، با  دو امتیاز در رده سوم قرار دارد.
رسول خطیبی نیز با توجه به دیدار های گذشته خود باید در این  دیدار حداکثر امتیاز بازی را کسب کند و خود را از حواشی و بحران نجات دهد. خطیبی در 7 دیداری که به  عنوان سرمربی در نیمکت تراکتور حضور داشته است یک برد، پنج مساوی و یک باخت داشته است که آمار خوبی برای این مربی محسوب نمی شود و باید برای ادامه روند خود در نیمکت تراکتور تعداد برد های خود را افزایش دهد.
دیدار تیم  های تراکتور و نیروی هوایی عراق از ساعت 19:30 امروز به وقت ایران در ورزشگاه شارجه امارات برگزار خواهد شد.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
پر هواداراترین تیم آسیا در انتظار نخستین برد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار