مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد

1400/02/03 - 13:12 - کد خبر: 41506 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد.

به گزارش نصر، سید قاسم ناظمی در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی گفت: در این پویش از ظرفیت نهادهای غیررسمی برای همراهی و اطلاع رسانی به مخاطبان استفاده می‌شود تا تأثیر اطلاع رسانی در خصوص مسائل مختلف کرونا عمیق‌تر شود.
وی یادآور شد: باید از هنرمندان و رسانه‌ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا در فضای مجازی بیشتر استفاده شود تا نفوذ و تأثیرگذاری اطلاع رسانی به خصوص در مورد کرونا افزایش یابد.
ناظمی همچنین به استفاده از ظرفیت رسانه‌های غیر رسمی تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت یاد شده برای توسعه همکاری‌های دولت و مردم استفاده کرد.
وی با اشاره به ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه در اعمال محدودیت‌های کرونایی در کنار توجه به اهمیت اجرای محدودیت‌ها، خاطر نشان کرد: باید در این وادی به محرومان و قشرهای آسیب پذیر توجه شود تا این اقشار لطمه نبینند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی همچنین بر نهادینه شدن پاسخگویی مدیران تاکید کرد و نقش رسانه‌ها و اصحاب فرهنگ و هنر را در این خصوص ممتاز دانست و افزود: پاسخگویی نهادهای مختلف در مقابل افکار عمومی باید هر چه بیشتر جدی گرفته شود تا کارآمدی و روزآمدی پاسخگو بودن اعتماد عمومی را افزایش دهد.
ناظمی ادامه داد: تنویر افکار عمومی توسط رسانه‌ها تعامل سازنده و همه جانبه بین مردم و مسؤولان و همین طور نهادهای مختلف ایجاد می‌کند و همکاری و مشارکت‌های مردمی خود را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/
کارآمدی و روزآمدی پاسخگویی مدیران اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار