اختصاصی نصر/

پیدا شدن جوان گمشده تبریزی در تهران/ ماجرای 23 روز دلهره و دلتنگی

1400/02/02 - 23:41 - کد خبر: 41496 نسخه چاپی

نصر: نهم فروردین ماه امسال گم شدن پسری ۳۷ ساله به نام سجاد گلستانی، نگرانی و دلهره خانواده اش را باعث شد.

به گزارش نصر، سجاد، که به دلیل اختلالات روانی از مدت ها پیش در بیمارستان رازی تبریز بستری بود، به خاطر تعطیلات عید و تجدید دیدار با اعضای خانواده خود، برای مدت کوتاهی از بیمارستان مرخص و به منزل آورده می شود؛ ولی در صبح روز هشتم فروردین ماه خانه را ترک و دیگر باز نمی گردد.
اما بعد از ۲۳ روز بی خبری و دلهره بالاخره امروز این جوان تبریزی پیدا شده و به آغوش خانواده اش باز می گردد و شادی را به خانواده باز می گرداند.
خواهر سجاد در گفت و گو با خبرنگار نصر خوشحالی وصف ناپذیر خود را از پیدا شدن برادرش ابراز داشت و گفت: در این ۲۳ روزی که سجاد گم شده بود، شب و روز نداشتیم؛ حال مادرم آن قدر وخیم بود که فقط با مصرف داروهای آرام بخشی که پزشک برایش تجویز کرده بود، اندکی آرام می شد. مدام گریه می کرد و از دوری سجاد ابراز دلتنگی می کرد. پدرم هم حالش بهتر از مادرم نبود. اما خدا را شکر الان برادرم پیدا  و شادی و نشاط دوباره مهمان خانه یمان شده است.

جزئیات پیدا شدن سجاد
وی ضمن تشکر و قدردانی ویژه از آژانس خبری تحلیلی نصر به دلیل انتشار خبر گم شدن برادرش، تصریح کرد: از آن جایی که یکی از کارکنان ترمینال تبریز با دیدن آگهی و خبر گمشده در نصر، ما را از رفتن شخصی با مشخصات برادرم به تهران مطلع کرد، تصمیم گرفتیم ماجرای گم شدن سجاد را از تهران هم پیگیر باشیم.
وی ادامه داد: بعد از مراجعه به آگاهی تهران، متوجه شدیم شخصی با مشخصات برادرم در بین افرادی است که چند روز پیش، از ترمینال غرب تهران (آزادی) توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده است. اما گویا چون تست اعتیاد سجاد منفی شده بود، توسط ماموران به گرم خانه شهرداری تهران انتقال یافته است.
گلستانی افزود: ولی سجاد به جای رفتن به گرم خانه، دوباره به ترمینال بازمی گردد. ما هم بعد از پیگیری از گرم خانه و نیافتن وی در بین افرادی که آن جا ساکن بودند، بر حسب فرضیه خود که شاید دوباره به ترمینال باز گشته است، به ترمینال نزدیک همان گرم خانه مراجعه کردیم و سجاد را در حالی که روی صندلی ترمینال نشسته بود، پیدا کردیم.

با دیدن برادرم از حال رفتم
وی افزود: وقتی سجاد را با آن ظاهر ژولیده، در ترمینال دیدم از شدت ناراحتی و خوشحالی برای چند لحظه ای بیهوش شدم. سجاد به دلیل این که در این ۲۳ روز نتوانسته بود به بهداشت فردی خود رسیدگی نماید، پاهایش به شدت تاول زده و بقیه قسمت های بدنش نیز وضعیت مناسبی نداشتند، ولی خداوند را هزاران بار شکرگذار هستیم که برادرم صحیح و سالم پیدا شده است.

سجاد را تحویل بیمارستان رازی نمی دهیم
وی در پایان سخنان خود با بیان این که قصد نداریم دوباره سجاد را به بیمارستان رازی تبریز برگردانیم ادامه داد: چون سجاد در این ۲۳ روز هیچ کدام از قرص های خود را مصرف نکرده است، در وضعیت روحی بسیار خوبی قرار دارد و حالش نسبت به زمانی که قرص مصرف می کرد، خیلی بهتر است و الان در حالت عادی خود قرار دارد.

این گزارش می افزاید، از روزی که خبر گمشدن این جوان تبریزی در نصر منتشر شده بود مخاطبان زیادی در خصوص پیدا شدن وی با نصر و خانواده وی تماس گرفته و آمادگی کمک کرده بودند که خوشبختانه امروز بار دیگر نقش مثبت رسانه های مجازی نمود پیدا کرد و این جوان به آغوش خانواده باز گشت.
انتهای پیام/
 پیدا شدن جوان گمشده تبریزی در تهران/ ماجرای 23 روز دلهره و دلتنگی فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  یوسف   3 سالها پیش  

آللاها چوخ شوکور کی تاپیلدی و خانواده سی سویوندو

  خاطره جوانی   3 سالها پیش  

خسته نباشید، از خوشحالی اشک ریختم.
پژوهشیار