واکنش شهرداری به ویدئوی شهروند تبریزی

1400/02/02 - 15:25 - کد خبر: 41481 نسخه چاپی

نصر: شهرداری منطقه یک تبریز در واکنش به ویدئوی ارسالی مخاطب نصر اعلام کرد: تمامی سگ های بلاصاحب زنده گیری و در مناطق امن رهاسازی میشوند.

به گزارش نصر، در توضیحات ارسالی آمده است:

با سلام و تشکر از همکاریهای آن کانال پر مخاطب و موفق در خصوص پیگیریهای مسائل شهری ،خواهشمند است در مورد پخش فیلمی تحت عنوان "اعتراض به نحوه جمع آوری سگهای بلاصاحب" در نگین پارک ،جوابیه زیر را جهت تنویر افکار عمومی در همان کانال درج و نشر فرمایید.
 
 
به اطلاع شهروندان عزیز میرساند:
پیرو اعتراض عدیده شهروندان و درخواست های مکرر از نقاط مختلف منطقه بویژه از نگین پارک در خصوص ایجاد رعب و وحشت در بین خانواده ها از سوی سگهای بلاصاحب و بازگشت به دستورات اکید ستاد خدمات شهری شهرداری تبریز مبنی بر پیگیری امورات و رفع مشکلات و ایجاد آرامش روحی و روانی شهروندان ،نیروهای خدمات شهری منطقه یک طبق برنامه های لازم و با حضور کارشناسان امر با مصوبات قانونی اقدام به بیهوشی و زنده گیری تمامی سگ ها نموده و پس از علامت گذاری جهت رصد موقعیت آنها پس از رها سازی در مکانهای امن اقدام به دورسازی می نمایند.
لذا ضمن اعلام این مطلب، هرگونه شیوه دیگر گرفتن سگهای بلاصاحب را تکذیب نموده و لازم به ذکر است ،اعلام داریم که این اقدامات بنا به درخواستهای مکرر شهروندان و درخواست ایجاد امنیت خانواده ها بویژه کودکان انجام یافته که تمامی درخواستهای کتبی و فایلهای صوتی در حوزه خدمات شهری موجود می باشد.
امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز
انتهای پیام/
واکنش شهرداری به ویدئوی شهروند تبریزی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار