خبر/

باشگاه‌های بدنسازی باید در یک رشته فعالیت کنند

1400/02/01 - 21:55 - کد خبر: 41430 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: همه امور آموزشی حوزه بدنسازی صرفا باید از طریق هیأت مربوطه انجام شود تا وجاهت قانونی داشته باشد.

به گزارش نصر، جلسه تخصصی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به ریاست بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور فیروزی، معاون ورزشی و جاویدان، معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل و اعضای هیات رئیسه این هیأت ورزشی روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه 1400 در سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد.
بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: جایگاه بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان‌شرقی در سطح کشور خیلی عالی است که این امر شایسته قدردانی است.
او افزود: آموزش در این رشته باید به‌طور ویژه‌ای نگاه شود و همه این آموزش‌ها از طریق هیأت استان راه‌اندازی و برگزار شود و از ورود افراد متفرقه به این حوزه به‌طور جد پیشگیری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی درباره مدارک مربیگری و داوری خاطرنشان کرد: اعطای مدرک مربیگری و داوری و پروسه صدور آن معمولا زمان‌بر است ولی می‌توان در تعامل با فدراسیون این زمان را کمتر کرد.
بهتاج همچنین در خصوص باشگاه‌داری و مدیریت باشگاه‌ها گفت: اینکه در یک باشگاه بدنسازی چندین رشته ورزشی مجوز می‌گیرند و به فعالیت می‌پردازند کاری است که توجیه فنی ندارد و باید با این موضوع مقابله شود تا باشگاه‌ها به صورت تخصصی به هر یک از رشته‌ها ورزشی بپردازند.
وی ادامه داد: ارتباط مؤثر با شهرستان‌های استان از طریق تشکیل کمیته امور شهرستان‌های هیات استان عملیاتی می‌شود و انتخاب فردی مصلح و کاربلد به این کمیته می‌تواند یک پل ارتباطی بین ورزشکاران شهرستان‌های سراسر استان با هیات استان باشد.
علی نیک‌رزم رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان گزارشی از برنامه‌های سال 1400 ارائه داد و هر یک از اعضای هیات رئیسه به بحث و بررسی در رابطه با نیازهای جامعه ورزشی بدنسازی و پرورش اندام در هر دو بخش آقایان و بانوان پرداختند.
انتهای پیام/
باشگاه‌های بدنسازی باید در یک رشته فعالیت کنند خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار