گزارش اختصاصی نصر از حوادث تلخ و شیرین فروردین 1400/

از مرگ مشکوک تا خودسوزی مادر جوان

1400/02/01 - 15:25 - کد خبر: 41411 نسخه چاپی

نصر: فرودین ماه سال ۱۴۰۰ هم با تمام حوادث تلخ و شیرین اش به پایان رسید.

به گزارش نصر، سرویس حوادث نصر در نظر دارد مجموعه مهمترین حوادث رخ داده در یک ماه گذشته را در قالب گزارشی جمع بندی و منتشر نماید.

قتل دو برادر به دست برادر
اولین و تلخ ترین حادثه امسال، در چهارمین روز از فروردین ماه سال جدید، در یکی از روستاهای اطراف تبریز، رخ داد؛  مرد 34 ساله ای، برادران خود را با ضرب گلوله به قتل می رساند و پا به فرار می گذارد.
اما تنها سه روز بعد از فرار، در دام قانون گرفتار می شود؛ متهم به قتل که سه روز پس از این قتل هولناک در دام قانون گرفتار شده؛ هم اکنون به منظور طی مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضا قرار دارد و پرونده وی نیز در شعبه شش دادگاه کیفری تبریز، توسط "یوسف ضیامهر" بازپرس ویژه قتل تحت بررسی است.

فوت پاکبان تبریزی
در ششمین روز از فروردین ماه سال  1400 نیز، فردی به نام "حسین همتی"، از پاکبانان شهرداری منطقه چهار تبریز، که در اثر تصادف با مینی بوس در میدان آذربایجان تبریز دچار خونریزی مغزی شده بود، بعد از سه روز ماندن در کما ؛ در بیمارستان عالی نسب تبریز، متاسفانه جان خود را از دست داد.
لازم به ذکر است، نامبرده دارای یک دختر، در آستانه نامزدی، و همچنین یک پسر شش ساله بود.

پیدا شدن جسد آزاده نامداری
خبر پیدا شدن جسد "آزاده نامداری"، مجری سابق صدا و سیما، در منزل مسکونی خود سرتیتر اخبار می شود.
لازم به توضیح است، مادر آزاده نامداری دو روز از وی خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه می کند. اما مادر آزاده نامداری پس از باز کردن در خانه با جسدش مواجه می شود؛ که بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت اش گذشته است.
ولی با توجه به نظریه پزشکی قانونی، مبنی بر مسمومیت دارویی و پیدا شدن دست نوشته های آزاده نامداری احتمال می رود این مجری تلویزیون خودکشی کرده باشد که این فرضیه پررنگ ترین فرضیه پلیسی است.

گم شدن بیمار بیمارستان رازی تبریز
و اما حادثه تلخ دیگری که در نهمین روز از فروردین ماه سال جاری رخ داد و باعث دلهره و نگرانی شدید خانواده ای به خصوص مادر آن خانواده شد، گم شدن فردی به نام "سجاد گلستانی"، پسری 37 ساله و بیمار بیمارستان رازی تبریز، بود.
وی که از آذرماه سال گذشته در بیمارستان رازی تبریز بستری بود، بعد از آن که خانواده اش برای عید و تجدید دیدار، وی را از بیمارستان به منزل می آورند، ساعت 10 صبح روز نهم فروردین ماه خانه را ترک می کند و تا الان هم هیچ گونه اثری از وی پیدا نشده است.

پیدا شدن جسد پویا
تنها بعد از گذشت یک روز از گم شدن سجاد گلستانی، خبر پیدا شدن جسد فرد گم شده دیگری در رسانه ها اعلام می شود. جسد پویا، جوانی 24 ساله که ۱۲ اسفند ماه سال گذشته، بعد از تصادف در اتوبان تبریز-تهران گم شده بود، در ارضی فتح آباد پیدا می شود.
گفتنی است، با پیدا شدن جسد پویا، پرونده وی وارد مرحله جدیدی از تحقیقات می شود، که این پرونده در شعبه شش دادگاه کیفری تبریز، توسط بازپرس ویژه قتل "یوسف ضیامهر" تحت بررسی است.

کشف جسد جوان غرق شده
صبح روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه هم، جسد جوان غرق شده در سد پارام هریس کشف می شود.
گفتنی است، با گزارش و درخواست امداد رسانی مدیریت بحران استانداری از سازمان آتش نشانی تبریز مبنی بر غرق شدن پسر جوانی در سد پارام هریس، تیمی از آتش نشانان غواص سازمان آتش نشانی تبریز به محل وقوع حادثه اعزام می شون؛ که آتش نشانان نیز با بررسی‌های انجام گرفته، موفق به یافتن غرق شده از این سد می شوند.

قتل برادرزاده با تبر در تبریز
حادثه دلخراش و خویشاوندی دیگری که در همین فروردین ماه امسال رقم می خورد، قتل برادرزاده در منزل عموی خود با تبراست! این حادثه تکان دهنده، ساعت 11 شب 14 فروردین ماه امسال رقم می خورد. پسری که هنوز 14 روز از 17 ساله شدنش نگذشته بود که به طرز فجیعی در منزل شخصی عموی خود به قتل می رسد. قتلی که تمام ساکنان محله را در آن ساعت از شب در بهت و حیرت فرو می برد.
گفتنی است، طبق اظهارات شاهدان عینی این صحنه دلخراش، گویا مقتول به خاطر مسائل خانوادگی و یا ناموسی در منزل عموی خود توسط تبر به قتل رسیده است.

خودسوزی مادر جوان
و اما پرونده حوادث فروردین ماه سال 1400 با خودسوزی مادری در 28 امین روز از این ماه بسته می شود. در آخرین ساعات جمعه گذشته، زهره، متولد 1365 و اهل کرمانشاه، که کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بود و دختر چهارساله ای نیز داشت، بعد از گذشت پنج سال از زندگی مشترک خود، به دلیل اختلاف با همسر و خانواده وی اقدام به خودکشی از طریق سوزاندن خود در بالکن منزل شخصی اش می کند.
در این حادثه دلخراش زهره ۳۵ ساله جانش را از دست می دهد و بنیتا دختر چهار ساله اش بی مادر می شود.
انتهای پیام/
از مرگ مشکوک تا خودسوزی مادر جوان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار