معاون وزیر؛

برای زنان هیچ فضایی امن‌تر از ورزش وجود ندارد

1398/07/21 - 16:28 - کد خبر: 4141 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، حضور زنان در دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج را آزمونی بزرگ عنوان کرد و گفت: هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مهین فرهادی”زاد با قدردانی از حضور بی”نظیر تمام زنان که با رعایت شان یک زن مسلمان در  این رویداد حضور یافتند، اظهار داشت: امروز ثابت شد ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده”ها به”راحتی فرزندان جوان، نوجوان و حتی نونهال و شیرخوار خود را به این محیط می”آورند و با همکاری بی”نظیر نیروی انتظامی در کمال آرامش یک مسابقه را می”بینند و بدون هیچ مشکلی به خانه”های خود باز می”گردند. 

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه در گذشته هم دیدارهای داشتیم که با حضور زنان برگزار شده است اما این بار تعداد قابل”توجهی از زنان به ورزشگاه آمده بودند. امنیت و سلامتی که خود تماشاچیان در این بازی ایجاد کردند نشان داد علاقه”مند به دیدن بازی فوتبال هستند و ما هم وظیفه داریم در ادامه راه شرایط را فراهم کنیم تا این زنجیره قطع نشود.

فرهادی”زاد افزود: روز پنج”شنبه هفته گذشته یک امتحان بزرگ بود و تزریق آرامش به جامعه تزریق تنها از طریق ورزش میسر است.

بدنبال فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت ورود زنان به ورزشگاه به منظور تماشای دیدار ایران و کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، فدارسیون فوتبال با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، سامانه بلیت”فروشی این دیدار را با اختصاص جایگاه به زنان فعال کرد و زنان ایرانی هم توانستند برای نخستین”بار با خرید بلیت، وارد ورزشگاه آزادی تهران شوند.

دیدار تیم”های ملی ایران و کامبوج پنجشنبه ۱۸ مهرماه برگزار شد و ملی”پوشان با نتیجه پرگل ۱۴ بر صفر بدون دردسر میهمان خود را شکست دادند.

انتهای پیام/

برای زنان هیچ فضایی امن‌تر از ورزش وجود ندارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار