یادداشت نصر/

معامله مدیران در شهرداری تبریز/ از پیانو تا برکناری!

1400/02/01 - 12:05 - کد خبر: 41394 نسخه چاپی

نصر: یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های ارزیابی موفقیت یک مدیر ارزیابی عملکرد وی در طول مدیریت اش است.

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز پس از یک دوره ناکام و ناموفق در دوره مدیریت سابق این مجموعه یک سال و اندی است که با تغییرات مدیریتی و تاکید شخص آقای استاندار شاهد تحول در عملکرد توسعه فضای سبز کلانشهر تبریز بوده است.
تغییر استراتژی‌های ناصحیح در دوره‌های قبل و به کارگیری شیوه های نوین همچنین توسعه فضای سبز و نهال کاری در کنار تبدیل تبریز به گلستان در روزهای نخست سال گذشته و امسال همچنین خروج سازمان از رختی و ناکارآمدی به نشاط و تحرک را می‌توان از جمله شاخص‌های مدیریت موفقی مسعود برزگر جلالی در راس مدیریت این سازمان خواند.
حال که در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز قرار گرفتیم؛ شایعه هایی از اعمال فشار برخی گروه ها و ائتلاف های شورای شهر به شهردار تبریز به گوش می‌رسد که در نظر دارند پیش از برگزاری انتخابات و انتخاب شدن منتخبان مردم در شورای شهر تبریز چیدمان مدیران را دستخوش تغییر کند تا ثبات مدیریتی اش تداوم یابد!
این اقدام غیر معمول و خارج از مدل های مدیریتی قطعاً خروجی برخی جلسات پشت پرده و تهدید و ترغیب هایی بوده که عالی‌ترین مدیر ارشد کلانشهر تبریز را مجاب کرده است برخی مدیران را تغییر دهد حتی اگر از عملکرد آنها رضایت کامل را دارند؛ اما آنچه که مبرهن است اینکه بی‌تردید موضوعات مربوط به برخی المان های شهری از جمله المان پیانو و طرح برخی موضوعات حاشیه ای نیز قطعا در این تصمیم آقای شهردار بی‌تأثیر نبوده است.
ای کاش آقای شهردار با سعه صدر و پیش از مشخص شدن نتیجه انتخابات قدر مدیران موفق خود را بداند و به جای توجه به برخی معاملات و معادلات سیاسی دست به این تغییرات نزند.
بی تردید هر گونه تغییر یک ماه مانده به انتخابات شوراهای اسلامی شهر شائبه توافقات پشت پرده برای چیدمان جدید مدیران شهری را قوت می بخشد.
انتهای پیام/
معامله مدیران در شهرداری تبریز/ از پیانو تا برکناری! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  مهدی خان   3 سالها پیش  

اقای مسعود برزگر جلالی کار خود را به نحو احسن انجام میدهد و میتوان داغ گولی را یک نمونه از شاهکار های وی نام برد
پژوهشیار