خبر/

پویش "همه برای سلامتی" در آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود

1400/02/01 - 11:53 - کد خبر: 41393 نسخه چاپی

نصر: در جلسه شورای مقابله با کرونای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مقرر شد پویش "همه برای سلامتی" با رویکرد دعوت مردم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و همراهی با کادر بهداشت و درمان با بهره‌گیری از تولید و انتشار اثار هنری راه‌اندازی شود.

به گزارش نصر، "سیدقاسم ناظمی" در این نشست، با اشاره به گسترش و پیشرفت بیماری کرونا در کشور که به تبع آن هشدارهای مراقبتی نیز افزایش یافته و شرایط خاصی را از لحاظ فعالیت عمومی پدید آورده است، گفت: با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ و هنر برای افزایش آستانه تاب آوری افراد در برابر مشکلات و معضلات و همچنین در جهت افزایش مشارکتهای اجتماعی و تلطیف فضا، پویشی با عنوان "همه برای سلامتی" با استفاده از ظرفیت تولید و انتشار آثار هنری در آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، با تولید و انتشار محتوای هنری و فرهنگی، نشاط و سرزندگی در فضای مجازی ایجاد گردد و طبقات اجتماعی مختلف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب و اقناع شوند.
ناظمی، تصریح کرد: محتواهای تولید شده در قالب‌های مختلف و متنوع همچون ویدئو، کلیپ، عکس‌نوشت، اینفوگرافی، متن، داستان، شعر و.... منتشر و مورد بازدید کاربران مجازی قرار خواهد گرفت و امیدوارم ابزار هنر به یاری مجاهدان حوزه بهداشت و درمان رفته و با همراهی مردم باری از دوش کادر درمان برداشته شود.
وی همچنین از تشکیل کارگروه فضای مجازی و رسانه جهت هماهنگی تولید و انتشار اخبار و کارگروه حمایت جهت شناسایی و حمایت از هنرمندان و صنوف آسیب دیده از کرونا در اداره کل خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: از هنرمندان استان انتظار می رود با همکاری و اتحاد با یکدیگر، در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این اداره کل، نقش اجتماعی خود را برای هدایت و راهنمایی مردم ایفا کنند و در این روزهای سخت در کنار مردم باشند تا با عبور از این برهه، شاهد فعالیتهای درخشان اهالی فرهنگ و هنر باشیم.
وی همچنین از نهادهای اجتماعی و حمایتی خواست تا در برنامه‌های حمایتی خود صنوف مختلف فرهنگی و هنری را هم که در بحران کرونا صدمه دیده‌اند، مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام/
پویش نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار