فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت

1400/02/02 - 16:00 - کد خبر: 41372 نسخه چاپی

نصر: ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در پیامی با اشاره به جانفشانی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس، فرارسیدن سالروز سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش نصر، متن پیام امیر سرتیپ دوم میرزایی بدین شرح است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس خود و آغاز خدمت رسانی به ملت شریف ایران مشغول جانفشانی در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حفظ امنیت بوده و کمتر حادثه ای بوده (اعم از سیل و زلزله و...) که این نیروی ولایی قهرمان به کمک مردم نشتافته باشد.

مسلما مهمترین نقش و حضور سپاهیان در جبهه های نبرد حق علیه باطل و جنگ تحمیلی ۸ساله بود که ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند تا دشمن متجاوز به خاک کشور را ابتدا زمینگیر کرده و به عقب برانند و سپس با قدرتنمایی های خود مجال خودنمایی را از دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران بگیرند. که امروزه نقش کلیدی و تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای امنیتی و دفاعی در برابر جریان های تهدید کننده غیرقابل کتمان است.

ارتشیان، امروز، بیش از هر زمـان دیگری در راستای تحقق اهداف مشترک، برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، حفظ استقلال، عزت و آزادی میهن اسلامی در برابر دشمنان و بیگانگان همراه برادران خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش خواهند بود.

بدین وسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدای گرانقدر سپاهی و در راس آنان سردار اسلام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز پربرکت در تقویم انقلاب اسلامی را به یکایک برادران عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده توفیقات روز افزون را در زیر سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حق ایشان مقام عظمی ولایت (مدظله العالی) برای این نهاد انقلابی و مردمی مسالت دارم.

سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی

انتهای پیام/
فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار