اطلاعیه؛

مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی از روز شنبه 4 اردیبهشت آغاز می‌شود

1400/01/31 - 20:00 - کد خبر: 41356 نسخه چاپی

نصر: اداره کل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مصاحبه پذیرفته‌شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی (دستگاه انتخابی استانداری) از روز شنبه 4 اردیبهشت 1400 طبق جدول زمان‌بندی آغاز خواهد شد.

به گزارش نصر، در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه‌های قبلی، به اطلاع می‌رساند زمان انجام مصاحبه پذیرفته‌شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی (دستگاه انتخابی استانداری آذربایجان شرقی) از روز شنبه 4/2/1400 در محل استانداری آغاز و جدول زمان‌بندی آن در روز چهارشنبه 1/2/1400 از طریق پرتال استانداری اعلام خواهد شد.
همچنین به آن عده از پذیرفته‌شدگان جدید این آزمون ابلاغ می‌شود در روز چهارشنبه 1/2/1400 از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر نسبت به ارائه مدارک لازم به اداره کل امور اداری و مالی اقدام کنند. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی از ادامه فرایند استخدام خواهد بود.
ضمناً با توجه به اینکه تمامی مندرجات پرتال استانداری ملاک عمل خواهد بود، لذا از کلیه داوطلبان به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه‌ها، حتماً به صورت مستمر به پرتال استانداری آذربایجان شرقی مراجعه کنند؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم پیگیری بر عهده داوطلبان خواهد بود.
انتهای پیام/
مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی از روز شنبه 4 اردیبهشت آغاز می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار