خبر/
فراهم شدن امکان درخواست صدور دانشنامه بصورت غیرحضوری در دانشگاه تبریز
نصر: در راستای افزایش خدمات الکترونیکی به فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز، از این پس درخواست صدور دانشنامه در دانشگاه تبریز بصورت غیرحضوری انجام خواهد شد.
به گزارش نصر، حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با بیان این مطلب، افزود: فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز در تمامی مقاطع، قادر خواهند بود درخواست صدور و دریافت دانشنامه را بصورت الکترونیکی ثبت نمایند.
دکتر حیاتی گفت: در این راستا، فارغ التحصیلانی که قبلا گواهی موقت فراغت از تحصیل را دریافت کرده اند، می توانند از طریق سامانه سما وارد حساب کاربری شخصی شده و از طریق بخش "مدیریت درخواست ها"، درخواست صدور دانشنامه را تکمیل و ثبت نمایند.
وی در ادامه افزود: پس از بررسی اولیه درخواست، از طرف کارشناسان صدور دانشنامه، فارغ التحصیلان بایستی یک قطعه عکس، اصل گواهی موقت، و فرم تکمیل شده تقاضا را به آدرس مدیریت امور آموزشی دانشگاه تبریز از طریق پست ارسال کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: پس از دریافت مدارک از طرف دانشگاه، مراحل صدور دانشنامه تکمیل شده و دانشنامه به آدرس محل سکونت فارغ التحصیلان از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد.
دکتر حیاتی گفت: با شروع به کار فرآیند مذکور نیازی به مراجعه حضوری فارغ التحصیلان برای دریافت دانشنامه نخواهد بود و تمامی مراحل از جمله ثبت درخواست، صدور دانشنامه و ارسال دانشنامه به آدرس فارغ التحصیلان بصورت غیرحضوری انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه فرآیند مذکور در راستای خدمات غیرحضوری به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز ایجاد شده است، گفت: در این راستا، درخواستهای "گواهی اشتغال به تحصیل"، "مجوز دفاع از پایاننامه دانشجویان کارشناسی ارشد"، "مجوز دفاع از رساله دانشجویان دکترای تخصصی"، "اخذ درس بصورت معرفی به استاد"، "فرم چند منظوره درخواستهای دانشجویی"، "درخواست حذف اضطراری درس"، "صدور معافیت تحصیلی (ویژه دانشجویان مشمول)" و "ارسال معرفی به نظام فارغ التحصیلان مشمول از طریق پست" برای دانشجویان و "صدور گواهی موقت فراغت از تحصیل" برای فارغ التحصیلان بصورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می شوند.
انتهای پیام/
نصر