خبر/

خطیبی: بهتر از الشارجه بودیم؛ داور یک پنالتی واضح‌ را نگرفت

1400/01/29 - 11:00 - کد خبر: 41157 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم ما از هر لحاظ بهتر از الشارجه بود اما داور یک پنالتی واضح برای‌مان نگرفت.

به گزارش نصر، رسول خطیبی پس از دیدار مقابل الشارجه، اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. از لحاظ آمار مالکیت توپ و تعداد پاس، بهتر از الشارجه بودیم و تعداد کرنرمان هم بیشتر بود، اما داور یک پنالتی واضح برای‌مان نگرفت.
وی افزود: بازیکنان ما از هر لحاظ بهتر از حریف کار کردند، اما حیف که گل نزدیم. از نتیجه راضی نیستم اما از تلاش و گل نخوردن بازیکنانم راضی هستم و بار دیگر به آنها خسته نباشید می‌گویم که پر تلاش ظاهر شدند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تنها تیمی که در این مسابقات از حضور بازیکن خارجی بهره نمی‌برد، تیم تراکتور است. با قانون منع استفاده از بازیکن خارجی در لیگ ایران که توسط فدراسیون فوتبال وضع شده، متاسفانه ما نمی‌توانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم.
خطیبی در پاسخ به سوالی راجع‌به شانس صعود تراکتور از گروه، گفت: هر چهار تیم شانس صعود دارند و ما در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم. نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم صعود می‌کند اما هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد از گروه صعود خواهد کرد. هر چهار تیم شانس صعود دارند و امیدوارم تیمی که از این گروه صعود می‌کند تراکتور باشد.  
انتهای پیام/
خطیبی: بهتر از الشارجه بودیم؛ داور یک پنالتی واضح‌ را نگرفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار