گزارش اختصاصی نصر/

جزئیات خودسوزی مادری جوان در تبریز

1400/01/28 - 16:58 - کد خبر: 41122 نسخه چاپی

نصر: مشاهده دود در آخرین ساعات جمعه گذشته، در بالکن منزلی در مجتمع گلستان بلوار توانیر تبریز، تمام همسایگان و نگهبان ساختمان را به محوطه می کشاند.

به گزارش نصر، همسایه های طبقات بالا در کمال ناباروری زنی را می بینند که در میان دود و آتش می سوزد و خود را به در و دیوار می کوبد تا بلکه آتش تن خود را خاموش نماید. شاهدان بلافاصله با اورژانس و آتش نشانی تماس می گیرند و خبر خودسوزی زنی را گزارش می دهند.
نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام می شوند، اما وقتی عوامل آتش نشانی فرا می رسند، با پیکیر بی جان زن جوانی که در آتش سوخته است مواجه می شوند.
زهره، این بانوی جوان، متولد 1365 و اهل کرمانشاه، که کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بود و دختر چهارساله ای نیز داشت، بعد از گذشت پنج سال از زندگی مشترک خود، به دلیل اختلاف با همسر و خانواده وی اقدام به خودکشی از طریق سوزاندن خود می کند.
یکی از آشنایان مرحومه زهره در گفت و گو با خبرنگار نصر به مشکلات زندگی وی اشاره می کند و می گوید: همیشه صدای دعوا و کتک کاری های زهره و همسرش به گوش می رسید؛ حتی شب ها نیز شاهد دعوا و کتک کاری های این زوج جوان بودیم.
وی ادامه می دهد: با توجه به اظهارات زهره در روزهای واپسین عمر خود، خانواده همسرش قصد گرفتن دختر چهار ساله اش را از وی داشتند؛ ولی زهره به دلیل وابستگی عاطفی که به فرزند خود داشت، توانایی جدا شدن از او را نداشت و نمی توانست بدون دخترش به زندگی خود ادامه دهد. بنابراین تصمیم می گیرد با تهیه بنزین، خود را برای همیشه خلاص کند.
در این حادثه دلخراش زهره ۳۵ ساله جانش را از دست داد و بنیتا دختر چهار ساله اش بی مادر شد.

انتهای پیام/
 جزئیات خودسوزی مادری جوان در تبریز فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  سعید   3 سالها پیش  

به نظر من درست س مرد هستم ولی خب نباید تو قانون ب راحتس بچه رو داد ب پدرش

  بهنام   3 سالها پیش  

الله هر یرده کی پیس آدام واردی لعنت السین . بوجور زندگانیخلاری دارخیدیلار . یازیخ او اوشاخ . داش توشسون اون کیشینین باشینا کا خانیما ال آچا .

  عباس بایرامزاده   3 سالها پیش  

جای تامل داره کسی که تحصیلات کارشناسی روانشناسی بالینی داره در حل و فصل مشکلات شخصی زندگی خودش وامیده و عاجز میمونه ایشون چجوری برای دیگران راهنمایی و مشاوره میتونستن بدن. این ماجرا نمادی از اوضاع وخیم کیفیت آموزش‌های دانشگاهی رو به نمایش میزاره
پژوهشیار