معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛

26 هزار نفر طی شب گذشته در خسروی اسکان داده شدند

1398/07/21 - 11:51 - کد خبر: 4111 نسخه چاپی

نصر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: 26 هزار نفر شب گذشته در اردوگاه اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر، اماکن ورزشی و فضاهای آموزشی و... در مرزخسروی اسکان داده شدند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، عادل شفیعی امروز در گفت”وگویی، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ابتدای ورودی استان (کنگاور) تا خروجی آن(خسروی)، 18 پایگاه امداد و نجات را آماده فعالیت دارد و به صورت شبانه”روزی در خدمت زوار و مسافرانی است که عازم مرز خسروی و کربلای معلی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: دو اردوگاه اضطراری با ظرفیت 20 هزار نفر در شهر قصرشیرین و مرز خسروی برپا شده است.

وی به حضور 50 هزار نفر طی دو شب گذشته در نقطه صفر مرزی اشاره و بیان کرد: 24 هزار نفر از این تعداد روز گذشته از مرز عبور کردند و عازم عتبات عالیات شدند و 26 هزار نفر باقی مانده نیز شب گذشته در اردوگاه اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر، اماکن ورزشی و فضاهای آموزشی و محل اسکان فراهم شده سایر ارگان”های، اسکان داده شدند.

به گفته شفیعی، هفت دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس، یک دستگاه خودروی نجات کرافتر، دو دستگاه خودروی ارتباطات تیپ یک و دو، پنج دستگاه خودروی کمک”دار، یک تیم عملیاتی خواهران و سه تیم عملیاتی واکنش سریع و یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر نیز در نقطه صفر مرز خسروی در حالت آماده”باش مستقر است.

وی تصریح کرد: تیم”های عملیاتی در شهرستان”های همجوار با قصرشیرین به”حالت آماده”باش هستند تا اگر نیازی به عملیات امداد و نجات باشد به قید فوریت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

26 هزار نفر طی شب گذشته در خسروی اسکان داده شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار