معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه سه تبریز؛

۵۰ واحد صنفی در تبریز به ‌خاطر تخلف کرونایی پلمب شد

1400/01/28 - 13:28 - کد خبر: 41098 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه سه تبریز از پلمب بیش از ۵۰ واحد صنفی و تذکر به بیش از ۲۰۰ واحد صنفی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کردند، خبر داد

به گزارش نصر، یعقوب غیور روز شنبه در گفت و گویی از تشکیل جلسات قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در این منطقه به صورت مستمر خبر داد و گفت: اکیپ های قرارگاه عملیاتی منطقه به عملکرد اصناف واقع در حوزه‌ این شهرداری که منع فعالیت دارند، نظارت کرده و در موارد لازم به تذکر لسانی و ارشادی به واحد های صنفی اقدام می کنند و در صورت عدم توجه با هماهنگی نیروی انتظامی و اتاق اصناف، اقدام به تعطیلی محل فعالیت می کنند.
وی افزود: در این راستا طی روزهای گذشته ۵۰ واحد صنفی جزو مشاغل درجه دو،  سه و چهار که بدون توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می کردند، پلمپ‌ و به ۲۰۰ واحد صنفی نیز تذکر لازم داده شد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه سه تبریز اضافه کرد: در طول فعالیت قرارگاه به واحدهای صنفی تذکر لازم داده شده است که اکثر اصناف همکاری کرده اند.
غیور با تقدیر از همکاری اداره بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی، گفت: با همکاری این نهادها به صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکر لسانی داده می شود و در صورت عدم رعایت اقدام به تعطیلی آنها می شود.
انتهای پیام/
۵۰ واحد صنفی در تبریز به ‌خاطر تخلف کرونایی پلمب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار