لیگ قهرمانان آسیا۲۰۲۱؛

تراکتور - الشارجه؛ نبرد خطیبی و شجاعی با یاران قدیمی

1400/01/27 - 15:06 - کد خبر: 41043 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال تراکتور در دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ فردا شنبه به مصاف تیم الشارجه امارات خواهد رفت.

به گزارش نصر، شاگردان خطیبی در اولین بازی خود مقابل پاختاکور که با ۵ برد از ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ ازبکستان، مقتدرانه صدرنشین است، به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند و علی رغم اینکه می‌توانستند پیروز بازی شوند، در اثر اشتباهات مدافعین حتی تا آستانه شکست پیش رفتند اما در نهایت با درخشش عباس‌زاده به تساوی رسیدند. 
الشارجه نیز در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر نیروی هوایی عراق را شکست داد و اکنون صدرنشین گروه B لقب گرفته است. 
بازی تراکتور مقابل الشارجه از جنبه‌ی دیگری نیز جالب توجه است چون که خطیبی و شجاعی، سرمربی و کاپیتان تراکتور سابقه حضور در این تیم اماراتی را دارند و با حضور در این بازی به نوعی خاطرات سالهای گذشته دوباره زنده خواهد شد.
 نکته‌ی حائز اهمیت عدم تمرکز بازیکنان تراکتور در بازی مقابل پاختاکور بود و صحنه‌ی به ثمر رسیدن گل سوم نماینده ازبکستان گویای اشتباهات مرگ‌بار مدافعین تراکتور بود.
خطیبی بهتر از هرکسی می‌داند که در لیگ قهرمانان آسیا، اولین اشتباه به منزله آخرین اشتباه است و دیگر فرصتی برای جبران وجود نخواهد داشت. 
تی تی ها که بعد از ۳ سال دوباره در این مسابقات حاضر شده اند، اصلا دوست ندارند همانند سال ۲۰۱۸ بعنوان تیم چهارم گروه خود، از این مسابقات خداحافظی کنند. 
تراکتور در طول پنج دوره گذشته حضور خود در این مسابقات، ۱۰ بار در مقابل تیم های اماراتی (الجزیره، الاهلی، العین) بازی کرده است که حاصل این تقابل ها ۴ برد، ۴ تساوی و ۲ باخت بوده است. 
تراکتور با داشتن بازیکنان با تجربه مانند شجاعی و دژاگه و همچنین بازیکنان آماده ای همچون عباس‌زاده، ایمانی و سایر بازیکنان خود، می‌تواند با انجام بازی هوشمندانه و البته کم اشتباه، بعد از مسابقات فصل ۲۰۱۶، برای دومین بار به مرحله حذفی صعود کند. 
بنا به این گزارش، دو تیم تراکتور و الشارجه فردا شنبه از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران به مصاف خواهند رفت.
انتهای پیام/
تراکتور - الشارجه؛ نبرد خطیبی و شجاعی با یاران قدیمی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار