با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز؛

امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به ارومیه واگذار شد

1398/07/21 - 10:37 - کد خبر: 4103 نسخه چاپی

نصر : در بررسی لایحه شهرداری تبریز مبنی بر واگذاری امتیاز سهمیه تیم والیبال شهرداری تبریز به شرکت اسپوتا آذر درنای ارومیه، این لایحه با اکثریت آرا تصویب شد.

به گزارش نصر، بر اساس تصمیمات شورای اسلامی شهر تبریز در جهت عدم تیم داری شهرداری تبریز این تیم ها برای واگذاری به مزایده گذاشته شد اما درخواستی بر این اساس دریافت نشد.

مسعودی ریحان خزانه دار شورای اسلامی تبریز به عنوان مخالف با این واگذاری با بیان اینکه ورزش عاملی برای شادابی شهروندان در سطح جامعه است گفت: با توجه به موضوعات مختلف که بسیاری از آنها سیاسی است دست شهرداری را از تیم داری ها قطع کردیم.

وی افزود:واگذاری این تیم ها پس از اینکه آن را به این جایگاهی رسانده ایم بسیار کار نادرستی است ، چرا که ما با دست خود نشاط شهری را از شهرمان بیرون می بریم.

در ادامه، سعید نیکو خصلت دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز با اشاره به اینکه توسعه این تیم درست نبوده و بدون زیر ساخت های اساسی صورت گرفته است ، افزود: چرا که اگر این توسعه به درستی صورت می گرفت این تیم ها درخواست های بسیاری برای خرید داشتند.

وی ادامه داد: این ورزش به اندازه ورزش همگانی نشاط ایجاد نمی کند و ما نیازمند شادی های پایدار و عادت های صحیح ورزشی نیاز داریم.

این گزارش می افزاید، محمد باقر بهشتی از دیگر اعضای شورا اسلامی تبریز نیز در ادامه با بیان اینکه ما باید حساسیت به ورزش همگانی داشته باشیم و تا آنجا که ممکن است در این زمینه اقدامات شایسته ای را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما باید بر اساس قانون رفتار کنیم و قانون وظایف شهرداری تبریز تصمیمات مناسبی را بگیریم.

گفتنی است،با رای اکثریت اعضا شورا این لایحه تصویب شد.

انتهای پیام/

امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به ارومیه واگذار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار