خبر/

آتش‌سوزی واحد تولید لوازم خانگی در جاده تبریز-آذرشهر مهار شد

1400/01/26 - 16:29 - کد خبر: 41014 نسخه چاپی

نصر: آتش سوزی واحد تولید لوازم خانگی جاده تبریز-آذرشهر که از صبح امروز/پنجشنبه/ آغاز شده بود، ساعتی پیش با تلاش ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

به گزارش نصر، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز روز پنجشنبه در خصوص این حادثه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: پیش از ظهر امروز در اثر وقوع آتش‌سوزی گسترده ای در داخل کارخانه تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز - آذرشهر، گروه های عملیاتی اطفاء آتش نشانی تبریز در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.
سر آتش یار اکبر دشتی با اشاره به واکنش سریع آتش نشانان در اجرای  عملیات اطفاء حریق این حادثه گفت: آتش سوزی در قسمت انباری کارخانه قابل مشاهده و شعله های حریق با حرارت  بسیاری همراه بود که به دلیل همین گستردگی حریق، تیم های دیگری از آتش نشانی تبریز به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به تقسیم بندی اجرای عملیات این حادثه با رویکرد مهار و پیشگیری از گسترش حریق، افزود: در اثر آتش سوزی شدید قسمت انباری احتمال سرایت و گسترش حریق به سایر سوله های مجاور بیشتر به نظر می رسید، تیم های مختلفی از آتش نشانان عملیات مهار و کنترل حریق را همزمان اجرا کردند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز مشکل اساسی این عملیات را دود غلیظ ناشی از حریق عنوان کرد که آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی بر این مشکل غلبه کردند.
سرآتش یار دشتی یادآوری کرد: در این آتش سوزی که اکنون عملیات لکه گیری حریق توسط آتش نشانان تبریز در جریان است،  هفت ایستگاه عملیاتی، ۵۰ نفر آتش نشان و خودرو و تجهیزات پشتیبان در محل حادثه حضور داشتند.
وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه یک واحد تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز - آذرشهر طعمه حریق شد، گفت: هفت مصدوم این حادثه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.
علت این آتش سوزی در دست بررسی است.
انتهای پیام/
آتش‌سوزی واحد تولید لوازم خانگی در جاده تبریز-آذرشهر مهار شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار