گسترش همکاری های دوجانبه بین سازمان آتش نشانی و بنیاد شهید و امور ایثارگران

1400/01/26 - 09:48 - کد خبر: 40957 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای گسترش همکاری های دوجانبه با مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نصر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این دیدار اهمیت و ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و ایثارگران سرافراز را گامی ارزنده برای حفظ جایگاه آنان عنوان کرد و افزود: سازمان آتش نشانی تبریز با داشتن قرابت فکری و عملی همسان با صحنه های جنگ همیشه در جهاد است و روحیه شهادت طلبی ، ایثار و عشق در روح آتش نشانان متبلور است و همین قرابت فکری و عملی، زمینه را برای درک مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران فراهم می نماید.
وی افزود: تلاش و جدیت مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در راستای بررسی و مرتفع سازی مشکلات فرزندان خانواده معزز شهدا و ایثارگران با نگرش حفظ منزلت اجتماعی و شغلی آنان ستودنی است که همه این اقدامات بیانگر روحیه انقلابی است.
آتش پاد علیرضا زبردست، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در ادامه این دیدار از همراهی همیشگی خانواده ها و فرزندان شهدا و ایثارگران سخن گفت و یا یاد آور شد: این یک وظیفه شرعی و انسانی است که به نحوی در تلاش برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.
این دیدار  با رایزنی در راستای همکاری دو جانبه بین دو مجموعه با عقد تفاهم نامه همکاری آموزشی،ایمنی و آتش نشانی خاتمه یافت. 
انتهای پیام/
گسترش همکاری های دوجانبه بین سازمان آتش نشانی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار