مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

هیئت‌های حسینی محل فکر باشند/ ضرورت وارد نشدن به مباحث انتخاباتی

1398/07/21 - 10:06 - کد خبر: 4095 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های حسینی باید محل فکر و تبلور اندیشه باشند و درزمینهٔ آگاه‌سازی جوانان در مقابله با انحرافات و آسیب‌ها اجتماعی گام بردارند.

به گزارش نصر، حجت”الاسلام”والمسلمین حسن شعبانی ظهر امروز در جلسه مسئولین شورای هیئات مذهبی استان که به مناسبت مراسم”های پایان ماه صفر برگزار شد گفت: باید در راستای اجرای برنامه”های عملیاتی برای ساماندهی برنامه”های هیئات مذهبی برای 28 صفر در تبریز و مشهد مقدس گام برداریم.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: عده”ای اصرار دارند تا از هیئات مذهبی برای رسیدن به اهداف خود و یا جناح خاص در مبحث انتخابات بهره گیرند که در این مقوله مسئولین هیئت”ها حساس باشند و نباید اجازه ورود این”گونه افراد را داد چرا که ورود هیئت”ها به این مسئله شایسته نیست و باید صیانت صورت گیرد.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در استان با اشاره به وظایف هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص مقابله با بدعت”ها و انحرافات افزود: مقابله با بدعت”ها و انحرافات و حتی آسیب”های اجتماعی وظیفه مهمی است که باید به”صورت ایجابی برخورد شود و باکار فرهنگی و برنامه”ریزی”شده در جهت از بین بردن این”گونه ناهنجاری”ها باشیم و بدانید که با برخورد سلبی و حاکمیتی جواب نمی”گیریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود با اشاره به سهم بزرگ هیئات مذهبی در پیاده”روی اربعین افزود: حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی و مردمی وظیفه همگانی است و باوجود همه تلاش”ها و توطئه”های دشمنان این فرهنگ ناب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.
شعبانی افزود: دشمنان اهل”بیت (ع) طی سال”های اخیر هر چه در توان داشتند برای ممانعت از حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفتند و در این راه از همه ابزارهای خود بهره جستند ولی به فضل خدا وامداد ائمه اطهار امسال شاهد افزایش زوار اربعین هستیم که این همان فرهنگ مقاومت و پایداری است.

انتهای پیام/

هیئت‌های حسینی محل فکر باشند/ ضرورت وارد نشدن به مباحث انتخاباتی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار