سرمربی تیم فوتبال تراکتور؛

جای هواداران پرشور تراکتور در آسیا خالی است

1400/01/24 - 20:10 - کد خبر: 40862 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است تیمش می‌تواند برنده دیدار با پاختاکور ازبکستان باشد.

به گزارش نصر، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان گفت: از طرف کادر فنی و بازیکنان این قول را می‌دهم که با تمام وجود تلاش کنیم و در بازی فردا با تمام وجود بجنگیم.
وی ادامه داد: تراکتور پرهوادارترین تیم آسیاست. با توجه به نبود هوادار در ورزشگاه‌ها، تراکتور بیشتر از همه تیم‌ها آسیب می‌‎خورد. جای هواداران ما در ورزشگاه‌ها خالی است. البته از باشگاه شارجه بابت میزبانی خوبشان تشکر می‌کنم.
سرمربی تراکتور در خصوص لیگ ایران گفت: لیگ ایران باکیفیت‌تر و سخت‌تر از لیگ‌های دیگر است. ما ۲ بازی عقب‌ افتاده داریم که اگر آن‌ها را انجام بدهیم، به جایگاه واقعی خود برمی‌گردیم. درست است که یک سری مشکلات در لیگ ایران وجود دارد اما بهترین لیگ خاورمیانه است. این را هم بگویم که فعلا تمرکز ما روی این رقابت‌ها و بازی فردا برابر پاختاکور است.
او در خصوص دیدار با نماینده ازبکستان گفت: تیم‌ آن‌ها از نطر تاکتیکی تغییرات زیادی کرده است اما ما بازی آن‌ها برابر استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو را در فصل قبل این رقابت‌ها دیده‌ایم‌. فردا بازی متفاوت و خوبی از تراکتور شاهد خواهید بود و امیدوارم روز، روز ما باشد.
خطیبی در پایان در خصوص بازگشتش به شهر شارجه گفت: من خاطرات خوبی از این شهر و باشگاه دارم. مالک آن زمان باشگاه یعنی شیخ احمد از دوستان خوب من بود و با یک سری از هم‌ باشگاهی‌هایم کم و بیش در ارتباطم. امیدوارم بعد از پایان این مسابقات در این شهر نیز خاطرات خوش شهر شارجه برای من و تیمم ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/
جای هواداران پرشور تراکتور در آسیا خالی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار