کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خبر داد:

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی از طریق لایو اینستاگرام

1400/01/24 - 16:13 - کد خبر: 40855 نسخه چاپی

نصر: کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از طریق لایو اینستاگرام خبر داد.

به گزرش نصر، مهدی باغبان در تشریح برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه جزءخوانی قرآن کریم به دلیل شرایط کرونایی بدون حضور مردم و از طریق فضای مجازی (لایو اینستاگرام) در امامزاده های شهرستان ها و تبریز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مسابقه تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» نیز از اول تا بیست و هفتم ماه مبارک رمضان توسط مشارکت مجمع قاریان تبریز و با مشارکت اداره کل اوقاف استان از شبکه سهند پخش خواهد شد.
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی متذکر شد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا و اعمال محدودیت های ۱۰ روزه، فعلا منتظر هستیم تا بعد از این مدت شرایط را بررسی کرده و تصمیمات لازم در خصوص برگزاری محافل انس با قرآن کریم که در تبریز و شهرستان ها برگزار خواهد شد، اتخاذ کنیم.
باغبان در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان، جلسات تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام شیخ عبدالکریم پاک نیا از اساتید حوزه علمیه قم است که به صورت ضبط شده در طول ماه مبارک رمضان از شبکه سهند پخش خواهد شد.
انتهای پیام/
 برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی از طریق لایو اینستاگرام خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار