رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان؛

زنجان رتبه سوم پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور کسب کرد

1400/01/24 - 15:11 - کد خبر: 40853 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس آخرین رتبه بندی انجام شده در خصوص میزان تسهیلات پرداختی برای رونق تولید در سال گذشته، این استان پس از البرز و سمنان، جایگاه سوم را در بین استانهای کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش نصر، ناصر فغفوری روز سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، افزود: سال گذشته در مجموع ۲۸۶ متقاضی در استان زنجان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که از بین آنان ۲۵۰ متقاضی واجد شرایط به شبکه بانکی معرفی شدند.
وی اظهار داشت: از بین متقاضیان معرفی شده به شبکه بانکی، پرداخت تسهیلات به ۱۸۰ پرونده محقق شد و مابقی متقاضیان نیز از دریافت تسهیلات انصراف دادند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق در این استان پرداخت شد، گفت: در این خصوص سیر صعودی خوبی نسبت به سال های ماقبل از ۹۹ داشتیم.
فغفوری همچنین به عملکرد موفق استان در زمینه اجرای برنامه مربوط به نهضت تولید داخل در سال گذشته اشاره کرد و افزود: هدف گذاری سال گذشته در راستای نهضت ساخت داخل برای استان به ارزش ۶۶ میلیون دلار بود که این رقم در پایان سال با رشد ۲۴۵ درصدی به مرز ۱۶۲ دلار میلیون رسید.
وی اظهار داشت: بر اساس گزارش مرکز ساخت داخل کشور، در این زمینه استان های تهران، اصفهان، مرکزی، کرمان و کرمان بیش از ۵۵ درصد میزان تولید داخل را کشور را به خود اختصاص دادند. 
انتهای پیام/
 
زنجان رتبه سوم پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور کسب کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار