دبیر شورای اسلامی شهر تبریز:

افزایش پیاده‌راه‌ها، رویکرد مدیریت شهری تبریز

1400/01/24 - 13:21 - کد خبر: 40835 نسخه چاپی

نصر: دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رویکرد دوره فعلی مدیریت شهری افزایش پیاده‌راه‌های شهری است که اقدامات قابل توجهی در سطح شهر و خیابان‌های ارک، ولیعصر و خیابان کناری استانداری انجام گرفته است.

به گزارش نصر، سعید نیکوخصلت در جلسه پیگیری مراحل اجرایی پیاده‌راه‌های شهر اظهار داشت: ۲ پیاده‌راه جدید نیز در دست بررسی داریم که به زودی عملیاتی شده و در آینده‌ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
او افزود: برای شروع کار، شهرک پرواز به زودی آغاز شده و  تصمیم گیری لازم برای باغمیشه نیز انجام گرفته است که ماه آینده شروع خواهد شد.
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: با توجه به تحقیقاتی که انجام دادیم اکثر اهالی منطقه ارزش پیاده‌راه‌ها را دانسته و نسبت به عملیاتی شدن آنها استقبال می‌کنند.
او اضافه کرد: تبریز پتانسیل بالایی  برای افزایش پیاده‌راه‌ها داشته  و باید تصمیمات کلانی در اختصاص درصدی از معابر شهر به پیاده راه ها اتخاذ شود.
نیکوخصلت  خاطرنشان کرد: اولویت اول در احداث پیاده‌راه‌ها منفعت اهالی مناطق است که در این راستا حتما جلساتی با حضور استاندار و شورای ترافیک استان برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/
 افزایش پیاده‌راه‌ها، رویکرد مدیریت شهری تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار