رئیس هیئت مدیره شتابدهنده "میزبان" مطرح کرد:

حل مشکلات صنعت با ارائه محصولات نوآورانه/"میزبان" یک برنامه ملی برای حل چالش های صنایع

1400/01/23 - 16:26 - کد خبر: 40783 نسخه چاپی

نصر:رئیس هیئت مدیره شتابدهنده "میزبان" گفت: آذربایجان شرقی یک استان صنعتی است، دانشگاه های آن حرف برای گفتند دارند،دانشجو ها و ایده های آنها ظرفیت خوبی دارند، قطعا تجمیع این ظرفیت های به رشد صنعت استان کمک خواهد کرد.

به گزارش نصر، اقرلو در آیین افتتاح شتابدهنده میزبان واحد آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز گفت: "میزبان" یک برنامه ملی برای حل چالش های صنایع با ارائه راهکارهای فناوری و محصولات دانش بنیان است.
رئیس هیئت مدیره شتابدهنده میزبان با بیان اینکه صنایع قدرتمندی در کشور و به ویژه آذربایجان شرقی داریم که اکنون بخاطر نگاه مبتنی بر تجربه و تحریم های ایجاد شده با چالش های جدی مواجه شدند، ادامه داد: هسته های فناوری هستند که می توانند مشکلات  صنعت رو حل کنند و از دل بوم خود این صنایع بجوشد.
وی افزود: در "میزبان" تلاش داریم از طریق نخبگان بومی هر استان مشکلات صنعتی همان استان را حل کنیم، دوره های مختلف شتابدهی برگزار خواهیم کرد و  روی مسائل و مشکلات صنایع متمرکز خواهیم شد تا با راهکارهای فناورانه به آنها کمک کنیم.
اقرلو افزود: آذربایجان شرقی یک استان صنعتی است، دانشگاه های آن حرف برای گفتند دارند،دانشجو ها و ایده های آنها ظرفیت خوبی دارند، قطعا تجمیع این ظرفیت های نتیجه بسیار خوبی خواهند داشت.
وی با ابراز خوشحالی از اینکه تبریز با آغوش گشاده پذیرای مجموعه ما شد، گفت: در مدیریت کلان این استان یک نگاه دانشگاهی وجود دارد و از این موضوع خوشحالیم.
وی در انتها افزود: اولین رویداد ارائه مسائل صنعت را در هفته های آتی برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/
 حل مشکلات صنعت با ارائه محصولات نوآورانه/ گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار