استاندار زنجان؛

مدیر موفق، مشکلات را خود حل می‌کند

1398/07/20 - 15:38 - کد خبر: 4069 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: مدیری موفق است که مشکل بخش خود را در درون مجموعه حل کند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، فتح”الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش” و پرورش استان زنجان در رابطه با مسائل و مشکلات بخش”های آموزشی و نحوه حل مشکلات، اظهار کرد: اگر در هر بخش مدیری مشکل را حل کرده و اجازه ندهد موضوع به مدیر شهرستان برسد حتما شاهد رفع مشکل خواهیم بود.

همچنین در سطح شهرستانی و استانی نیز اگر مدیران مشکلات را حل کنند و مشکل به مدیران بالاتر نرسد، قطعا موفقیت را در پی خواهد داشت؛ چراکه موفق شده”ایم خودمان مشکلات”مان را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر در آموزش و پرورش و توجه به ارتباط با اولیاء، افزود: وقتی ارتباطات بهبود یابد شاهد طرح مشکلات و موارد و رسیدگی به موضوعات در اسرع وقت هستیم که این امر می”تواند رشد و شکوفایی را در این حوزه به همراه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری المپیادهای دانش”آموزی و ضرورت توجه به این”گونه برنامه”ها، افزود: همین”که نوجوانان و جوانان استعدادهای خود را بروز دهند و نشاط خاطری داشته باشند، نکته مثبتی است.

استاندار زنجان همچنین به ضرورت توجه به ورزش دانش”آموزی اشاره کرد و یادآور شد: از مسئولان امر درخواست دارم تا ضمن بازدید از سالن”های ورزشی شرایط را برای رفع موارد و نواقص فراهم کرده تا کارهایی که امکان دارد، انجام شود.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه”ریزی استان زنجان در رابطه با تعمیر و بازسازی مدارس، اظهار کرد: فهرست”های متفاوتی از تعداد مدارسی که فاقد سرویس بهداشتی و نیازمند تعمیر و بازسازی است، وجود دارد و تقریبا ۴۸۰ مورد را پیشنهاد کردند که تعدادی نیاز به تعمیر دارند.

شهرام طهماسبی افزود: امسال پنج میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی و تعمیر و تجهیز سرویس”های بهداشتی در نظر گرفته شده است. اینکه اولویت با تعمیر و تاسیس مدرسه است یا سرویس بهداشتی بر عهده کمیته ویژه خواهد بود، البته آنچه که عموما مورد نظر ما است تعمیر و تاسیس سرویس”های بهداشتی بر اساس ضرورت است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این جلسه تصریح کرد: هشت مدرسه فاقد سرویس بهداشتی بود که تجهیزات خریداری شده و در نقاط مورد نظر تعبیه خواهد شد و مشکلی در این رابطه نداریم.

جهانگیر صفری ادامه داد: در استان ۱۷۲ آموزشگاه با ۴۸۶ چشمه توالت نیاز به تعمیرات اساسی دارد که اعتبار لازم برای این کار، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که در این رابطه با سازمان مدیریت و برنامه”ریزی، مکاتبات لازم انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در رابطه با برگزاری المپیادهای درون”مدرسه”ای، اظهار کرد: چهره”های ورزشی و شخصیت”های بزرگ ورزشی عمدتا فعالیت”های خود را از آموزش ”و پرورش آعاز کرده”اند. قطعا سلامت و تندرستی نسل جدید برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد و در آموزش” و پرورش به این موضوع توجه خاص می”شود.

ابراهیم رفیعی افزود: در اصل با المپیادهای درون”مدرسه”ای، المپیک کوچک را درون مدرسه”ها اجرا می”کنیم و دانش”آموزانی که علاقه”مند هستند وارد رشته ورزشی مورد نظر خود شده و در آن فعالیت”شان را آغاز می”کنند که این گام بعدها در پرورش قهرمانان ورزشی تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

مدیر موفق، مشکلات را خود حل می‌کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار