تداوم فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر اساس تصمیمات ستاد کرونا

1400/01/20 - 17:22 - کد خبر: 40592 نسخه چاپی

نصر: اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نحوه فعالیت مدارس و ادارات استان را اعلام کرد.

به گزارش نصر، پیرو سئوالات مکرر همکاران و با توجه به شیوع بی رویه بیماری کوید ۱۹ جزئیات نحوه فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان براساس آخرین تصمیمات ابلاغی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای روزها و هفته های آتی بدین شرح است:
مدیران و عوامل اجرایی با توجه به شرایط، و وضعیت منطقه (قرمز، زرد،  آبی و نارنجی ) در مدرسه حضور خواهند داشت.
در هر سه وضعیت قرمز، زرد و نارنجی فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاه ها و ... در مدارس شهری بصورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل های ابلاغ شده آموزش ها را پیگیری نمایند.
طبق بخشنامه ابلاغی به نواحی و  مناطق استان، در شهرهای با وضعیت قرمز ۱/۳ ، در نارنجی ۱/۲  و در شهرهای با وضعیت زرد و آبی ۲/۳ از عوامل اجرایی مدارس با رعایت دقیق نکات بهداشتی  در محل کار خود حضور خواهند داشت. 
در شهرهای با وضعیت زرد و آبی ۲/۳ کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.
در شهرهای با وضعیت نارنجی ۱/۲ ( ۵۰%) کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.  
در شهرهای با وضعیت قرمز ۱/۳ کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.
فعالیتهای آموزشی پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی با رعایت حداکثر ۱۰ نفر در هر کلاس بصورت کاملا اختیاری، بلامانع است.
سایر دستورالعملهای ابلاغی به مناطق ( مدارس و کلاسهای روستایی با جمعیت کمتر از ۱۰ نفر، کلاسهای کارگاهی هنرستانها با حضور سقف حداکثر ۱۰ دانش آموز و ... ) که قبلا به مناطق و نواحی ابلاغ شده است تا اتخاذ تصمیم مقتضی جدید به قوت خود باقی است.
به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، دستورالعمل فوق براساس ابلاغیه های ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا اعلام شده و تا اتخاذ تصمیمات مقتضی جدید با توجه به شرایط، برای روزها و هفته های آتی به قوت خود باقی خواهد بود.
انتهای پیام/
تداوم فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر اساس تصمیمات ستاد کرونا خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار