فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با سید قاسم ناظمی خواستار شد؛

سامان بخشی و تدوین سند مطبوعات و ارتقای سواد رسانه‌ای در استان

1400/01/19 - 20:06 - کد خبر: 40570 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا خواستار سامان بخشی به وضعیت مطبوعات و تدوین سند مطبوعات و همچنین ارتقای سواد رسانه‌ای در استان شد.

به گزارش نصر، فرمانداه سپاه عاشورا در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان مطلب فوق، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ عمومی و تبلور و تجلی فرهنگ اسلامی در جامعه از خود نشان دهد.
سردار "عابدین خرّم" در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مجازی مردم آذربایجان در 29 بهمن سال گذشته، اظهار داشت: ایشان در این دیدار، آذربایجان و تبریز را به عنوان یک استان نخبه پرور و استانی که مردمان آن دارای خصوصیت غیرت، شجاعت و تدین است معرفی کردند و بدون شک برشمردن این شاخصه ها برخاسته از شناخت و معرفت رهبر معظم انقلاب به صبغه‌ی آذربایجان و مردمان این دیار بوده است.
وی تاکید کرد: باید با الهام از این بیانات ایشان و رجوع به تاریخ گرانسنگ و گرانبهای آذربایجان و تبریز، تمهیداتی انجام شود تا تبریز نقش برجسته‌ای را در حوزه فرهنگ رقم زده و به تبع آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نقش تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ عمومی و تبلور و تجلی فرهنگ اسلامی در جامعه از خود نشان دهد.
سردار خرّم افزود: بعد فرهنگی انقلاب اسلامی باعث شد تا جامعه ی اسلامی با یک آغوش باز این فرهنگ را پذیرفت و امام (ره)  به عنوان مبدع این فرهنگ و انقلاب، جامعه را به سمت اخلاق اسلامی و  دینی هدایت کرد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی و ارشی و متعهد بسیاری دربسیج حضور دارند، اظهار داشت: ما طبق دوره های پیش آماده همکاری و تعامل و همراهی در تمام زمینه‌های فرهنگی و هنری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.
در این نشست همچنین "سیدقاسم ناظمی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز طی سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت فرهنگ در جامعه،‌اظهار داشت: باید با تاسی از منویات مقام معظم رهبری دررابطه با فرهنگ اهتمام بیشتری برای تعالی و بالندگی فرهنگ داشته باشیم.
وی، حمایت و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر را مهمترین عامل در راستای پبشبرد اهداف فرهنگی جامعه عنوان کرد و گفت: برای تولید آثار فاخر و گرانسنگ در طول تاریخ و در همه‌ی جوامع اهالی فرهنگ و  هنر مورد حمایت بوده‌اند.
ناظمی، تاکید کرد: هنرمندان سرمایه‌‌ی اجتماعی ایجاد می‌کنند و باید قدر این قشر تلاشگر و تاثیرگذار را بدانیم.
وی همچنین بر لزوم توجه به نیروهای جوان، متعهد و انقلابی در حوزه فرهنگ و هنر تاکید و کرد و گفت:  امیدواریم با حضور جوانان هنرمند و انقلابی، تبریز و آذربایجان جایگاه اصلی خود در حوزه فرهنگ و هنر را بازیابد و این دیار طلایه دار هنر انقلاب  اسلامی باشد.
انتهای پیام/
  سامان بخشی و تدوین سند مطبوعات و ارتقای سواد رسانه‌ای در استان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار