عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

زنان ایرانی پاسخ فضاسازی‌ها را دادند

1398/07/20 - 13:34 - کد خبر: 4053 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: زنان ایرانی با رفتارهای اخلاقی خود درس بزرگی به تابو سازانی دادند که مخالف حضور آنها در ورزشگاه بودند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گویی اظهار داشت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها تابو نبود بلکه افرادی که استاد فضاسازی هستند این تابو را به وجود آورده بودند.

وی افزود: متاسفانه افرادی فضا و شرایطی را به وجود آوردند که زنان حق حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند و و نباید مسابقات فوتبال را از نزیک تماشا کنند. این موضوع زیبننده زنان ایرانی نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فضا به گونه‌ای پیش برود که کوچک‌ترین مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور ما از سوی دشمنان سیاه‌نمایی شود و این بهانه را به دشمنان بدهد که مدعی شوند با فشار رسانه‌ای سیاسی آنها باعث شد زنان مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زنان و مردان ایرانی در جمهوری اسلامی ایران و در عرصه‌های مختلف حضوری پرنگ و فعال داشته اند و همواره کرامت و شان حود را حفظ کرده‌اند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: حضور زنان در ورزشگاه آزادی خیلی چیزها را ثابت کرد و شاهد این بودیم خیلی از ناهنجاری و مسائل غیر فرهنگی که پیش از این شاهد آن بودیم در روز بازی تیم ملی رخ نداد.

وی در پایان گفت: زنان ایرانی با رفتارهای اخلاقی خود درس بزرگی به تابو سازانی دادند که پیش از این مخالف حضور زنان در ورزشگاه بودند  و ثابت کردند حضور آنها یک فرصت بزرگ است نه تهدید.

انتهای پیام/

زنان ایرانی پاسخ فضاسازی‌ها را دادند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار