رئیس انجمن چرم سازان آذربایجان شرقی در گفت و گو با نصر/

امینی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: اتحاد و همدلی راز موفقیت "اتاقی برای فردا" است

1397/12/16 - 14:20 - کد خبر: 405 نسخه چاپی

نصر: رئیس انجمن چرم سازان آذربایجان شرقی و کاندیدای نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز گفت: اتحاد و همدلی راز موفقیت ائتلاف "اتاقی برای فردا" است.

به گزارش نصر، "مهدی امینی" متولد سال 1353 از شهر تبریز، عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، رئیس انجمن چرم سازان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شهرک صنعتی چرم سازان چرم شهر تبریز، عضو هیئت رئیسه انجمن چرم ایران، عضو مراجع حل اختلاف تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین بیمه تامین اجتماعی با 14 سال سابقه، عضو کمیته سخت و زیان آور آذربایجان شرقی و نائب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم استان است که از سال 74 فعالیت خود را آغاز نموده و از سال 79 عضو اتاق بازرگانی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اش برای حضور در رقابت های اتاق بازرگانی، حل و رفع مشکلات مردم در حوزه صنعت و تجارت است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اتاق تبریز به عنوان اولین اتاق کشور محسوب می شود، تلاش و زحمت های بسیاری در راستای کمک به فضای کسب و کار، رفع مشکلات و موانع تولید، تسهیل و رونق بخشیدن در عرصه تولید و ...شده است و امیدوارم باحضور در جمع اعضای هیئت نمایندگان اتاق تریز، راه رفته بزرگ مردان را ادامه دهم.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی بین اعضای هیئت نمایندگان یکی از اصل های این رقابت است. همانطور که یک دست صدا ندارد، این همدلی و اتحاد از الزامات موفقیت اهداف در اتاق محسوب می شود.

امینی با بیان اینکه باتوجه به شرایط و وضعیت اقتصادی کشور، لازم است همدیگر را به طور جد حمایت کنیم، افزود: اغلب در ستاد تسهیل در امور واحدهای صنعتی استان سعی کرده ام به عنوان نماینده منتخب مردم، از حق تولید کنندگان و تجار و صاحبان صنایع دفاع کنم.

انتهای پیام/

امینی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: اتحاد و همدلی راز موفقیت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار