سرمربی تیم ماشین سازی تبریز؛

وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز ماشین سازی است

1400/01/18 - 13:35 - کد خبر: 40470 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز باشگاه برای موفقیت وحدت و همدلی بین اعضای باشگاه، بازیکنان و هواداران و در کنار آن حمایت مسئولان از این تیم ریشه دار و با سابقه است.

به گزارش نصر، علیرضا اکبرپور روز چهارشنبه با انتشار پست صوتی در فضای مجازی، بیان کرد: ماشین سازی در حال حاضر شرایط مناسبی ندارد و یک تیم ته جدولی است، اما انسان ها به امید زنده هستند و بنده نیز با امیدواری سکان هدایت این تیم زادگاهم را بر عهده گرفته ام و امیدوارم با همت بازیکنان و کادر فنی بتوانیم این تیم پرهوادار و قدیمی را به جایگاه سال های قبلی برسانیم.
به گزارش ایسنا، وی با قدردانی از زحمات مالک باشگاه و پیام های حمایتی هواداران فوتبال آذربایجان از خود، افزود: بنده فوتبال خود را مدیون باشگاه ماشین سازی هستم و از این تیم به فوتبال آذربایجان و ایران معرفی شدم و هر آنچه در توان داشته باشم، برای موفقیت تیم خودم کوشش خواهم کرد تا ذره ای از محبت های هواداران را جبران کرده باشم.
 سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه شرایط خاصی بر این تیم حاکم است، گفت: اما در عین حال برای ارتقای جایگاه این تیم محبوب و قدیمی تمامی تلاش خود را به کار می بندم.
وی تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت تلاش های بی وقفه لازم است.
 علیرضا اکبرپور روز گذشته از سوی مسئولان باشگاه ماشین سازی به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد تا عنوان پنجمین سرمربی این تیم بحران زده لقب بگیرد.
وی متولد سال ۱۳۵۳ در محله عباسی تبریز است که فوتبال خود را از تیم های پایه ماشین سازی شروع کرد و خیلی زود و در سن ۱۶ سالگی در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کرد تا اینکه با درخشش در لیگ سال ۱۳۷۵ همراه با مرحوم ناصر حجازی سرمربی وقت ماشین سازان به تیم استقلال انتقال یافت.
اکبرپور دارای مدرک مربیگری آ  (A) آسیا است و سابقه مربیگری کوتاه مدت در ماشین سازی به سال ۱۳۹۱ را دارد.
تیم فوتبال ماشین سازی هم اکنون تنها با ۹ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر  قرار دارد و در هفته بیستم این رقابت ها روز یکشنبه ۲۲ فروردین باید در تبریز مقابل تیم آلومینیوم اراک بازی کند.
انتهای پیام/
وحدت و همدلی مهم‌ترین نیاز ماشین سازی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار